mattisaas Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ok, skjønner. Ja, nå er den jo fin – rent bortsett fra at fargen på header ikke helt går ihop med den, men funker fint slik! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 hva om du hadde gjennomført hele sidepanelet i den stilen som du har gjort helt øverst på øvelser? Da tenker jeg på den dype grønnfargen med litt lysegrønn på ytterkantene. Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 hva om du hadde gjennomført hele sidepanelet i den stilen som du har gjort helt øverst på øvelser? Da tenker jeg på den dype grønnfargen med litt lysegrønn på ytterkantene. sånn jeg har nå tenkte du? Ok, skjønner. Ja, nå er den jo fin – rent bortsett fra at fargen på header ikke helt går ihop med den, men funker fint slik! enig hehe. skiftet til grønnfarge igjen nå. en litt mørkere Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nå var det faktisk behagelig å se på sidepanelet Lenke til kommentar
Skjeggevara Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Syntes alt i alt det ser veldig bra ut nå. Eneste jeg legger merke til som trekker litt ned på helhetsinntrykket, som folk også har kommentert, er den laaange grønne kolonnen, selv om den med de siste endringene ser mye bedre ut enn før Aner ikke hva du kan gjøre med den though. Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Syntes alt i alt det ser veldig bra ut nå. Eneste jeg legger merke til som trekker litt ned på helhetsinntrykket, som folk også har kommentert, er den laaange grønne kolonnen, selv om den med de siste endringene ser mye bedre ut enn før Aner ikke hva du kan gjøre med den though. takk har vurdert å fjerne den kolonnen på sider hvor det ikke står noe i kolonnen da, og få kuttet det overflødige vekk på lange sider, men det ser litt rart ut igjen da.. driver og ser på saken Endret 22. oktober 2009 av Vektarm Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Likte siden din meget godt. Bra innhold og enkelt og stilrent design. Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Likte siden din meget godt. Bra innhold og enkelt og stilrent design. takk Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 hva syns dere om at jeg har lenket direkte til brreg via orgnummeret mitt nederst på siden? tenkte det forresten var unødvendig med copryghtgreier siden originalt materiale er beskyttet av åndverksloven uansett. Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 hva syns dere om siden nå? Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 hva er sidekart viktig for egentlig? har lagd det, men vet ikke om jeg trenger det.. Lenke til kommentar
thoomas82 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hva med noen bilder på hver side? f.eks med litt transparency Endret 1. november 2009 av thoomas82 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 var innom siden en tur nå, første som irriterte/slo meg var hvorfor "hjem" forblir markert i menyen øverst når jeg er på en av de andre 2. Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 var innom siden en tur nå, første som irriterte/slo meg var hvorfor "hjem" forblir markert i menyen øverst når jeg er på en av de andre 2. vet.. har ikke funnet ut enda hvordan jeg fikser problemet Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 bruk bold på de små overskriftene (under øvelser) Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 bruk bold på de små overskriftene (under øvelser) fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå