Breidablik Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Eg kom til å tenke på den songen ein dag, og automatisk byrja eg å gå gjennom songen ord for ord og prøve å finne meininga med songen. Då slo tanken meg: Er det eigentleg fysisk muleg å ha ein reell tredimensjonal hatt med kun tre kantar? Eg tenkte på det eit minutt eller to... Eg fann ut at for å finne svaret må ein ha minst to ting heilt klart. Ein: Ein må ha definisjonen av ein kant. Ein kant er då altså linja (som på ei teikning) som går mellom to hjørner. To: Ein må bli einig om at ei linje skal vere rett, altså ikkje bogeforma på noko vis. Dette kan vel verke som ein litt sær "regel", men er det snakk om matematiske figurar er det i alle fall tilfelle... Så: Er det mulig? I så fall, korleis? Og om det ikkje er mulig, kven i alle dagar har skrive teksten til denne barnesongen? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Dette er en hatt med tre kanter Endret 13. oktober 2009 av Mondania Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 *bilde*Dette er en hatt med tre kanter Nei...? Den er for så vidt trekanta sett frå undersida, men den har jo meir ein tre kantar alt i alt. Litt som ein "trekanta" pyramide. Undersida består av tre kantar, men den tredimensjonale pyramiden består av ikkje mindre ein seks kantar... Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) *bilde*Dette er en hatt med tre kanter Nei...? Den er for så vidt trekanta sett frå undersida, men den har jo meir ein tre kantar alt i alt. Litt som ein "trekanta" pyramide. Undersida består av tre kantar, men den tredimensjonale pyramiden består av ikkje mindre ein seks kantar... Nei. Som du sa selv er en kant som gor mellom to hjørner. Det er tre hjørner på hatten. Kuppelen på hatten er en synlig halvkule og flappene er brettet opp til pynt så de teller ikke. I det tilfelle om at kuppelen på toppen av hatten ikke er en halvkule, vil den også bryte den andre regelen. Dersom den ikke ville gjøre dette ville kuppelen bli en pyramide. Og som alle vet er pyramide hatter veldig ubehagelige i forhold til halvkule hatter. I rest my case. Edit; Hvor i helvete fikk du seks kanter ifra? Endret 13. oktober 2009 av Mondania Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Vel, dei egyptiske pyramidane hadde jo såklart tusenvis av kantar, iom at dei var bygde opp av stein, men den geometriske figuren trekanta pyramide har seks kantar. Altså heilt misvisande... Edit: Her er det eg meinte med seks kantar...: Endret 13. oktober 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Vis meg en hatt med tre kanter på bunnen og en trekantet pyramide som hodeplass. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Vel, dei egyptiske pyramidane hadde jo såklart tusenvis av kantar, iom at dei var bygde opp av stein, men den geometriske figuren trekanta pyramide har seks kantar. Altså heilt misvisande... Edit: Her er det eg meinte med seks kantar...: hvor mange pyramider har en trekant til bunn? samtlige er en firkant sett ovenifra, altså har den 8 kanter en hatt kan som sagt nevt tidligere ha 3 kanter jeg vil faktisk påstå at hatten under også har 3 kanter, en på toppen, en i "bretten" og en på kanten. og det uten ett eneste hjørne. ellers, så tror jeg du er overtrøtt. Endret 13. oktober 2009 av aklla Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 En flosshatt er ikke en trekantet hatt. Ifølge Breidablikks regel så trenger vi ett hjørne for å lage en kant. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Vis meg en hatt med tre kanter på bunnen og en trekantet pyramide som hodeplass. Har sett hattar som ser ut som sånne heksehattar, men der bremmen har tre kantar og "hovudplass". Har dessverre ikkje bilde, men litt googling kan gjere underverk... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 menne.. en pyramide har fortsatt fire kanter i bunnen... Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jag tolkar den sången som ett sätt att genom musiken opponera sig mot de osynliga makter som etablerar institutioner för såkallad "fin" musikkultur, men lägger det oppassande åt sidan pågrund av doxor och kulturindoktrinering. Naturligtvis kan en hatt ha tre kanter. Napoleons hatt är ett exempel på detta. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 En flosshatt er ikke en trekantet hatt. Ifølge Breidablikks regel så trenger vi ett hjørne for å lage en kant. at Breidablikk definerer en kant feil og deretter klager på at det ikke eksisterer noe som treffer hans definisjon er jo ikke merkelig... fant ingen definisjoner på kant, men fant det på "edge": # the boundary of a surface# boundary: a line determining the limits of an area # advance slowly, as if by inches; "He edged towards the car" # a sharp side formed by the intersection of two surfaces of an object; "he rounded the edges of the box" # border: provide with a border or edge; "edge the tablecloth with embroidery" # the attribute of urgency in tone of voice; "his voice had an edge to it" # border: lie adjacent to another or share a boundary; "Canada adjoins the U.S."; "England marches with Scotland" # a slight competitive advantage; "he had an edge on the competition" # the outside limit of an object or area or surface; a place farthest away from the center of something; "the edge of the leaf is wavy"; "she sat on the edge of the bed"; "the water's edge" Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jag tolkar den sången som ett sätt att genom musiken opponera sig mot de osynliga makter som etablerar institutioner för såkallad "fin" musikkultur, men lägger det oppassande åt sidan pågrund av doxor och kulturindoktrinering.Naturligtvis kan en hatt ha tre kanter. Napoleons hatt är ett exempel på detta. Vær så snill å pek ut de tre kantene. Anyways, jeg er trøtt og går å legger meg. God natt, god natt, hattefolk Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 men tilbake til spørsmålet, hvem som har skrevet låta... Mora TräSk Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Hehe, det er ikkje min regel... Eg har lest det ein stad... trur eg... Men mulig eg tar feil (mest sannsynlig). Og, ja, eg er rimelig trøtt... Eg er ikkje sikker på om eg ville kalle det overtrøtt, men i alle fall såpass trøtt at eg gadd å starte denne tråden... Forresten, pyramidar kan vere trekanta i botnen. Som sagt, ikkje som pyramidane til egyptarane, dei var jo alle "firkanta", men det fins ein geometrisk figur innan matematikken som heiter "trekanta pyramide". Døme: Klikk for animasjon... Edit: Men som Mondania tar eg kvelden just nu. Skal jo opp i morgon også... Endret 13. oktober 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hehe, det er ikkje min regel... Eg har lest det ein stad... trur eg... Men mulig eg tar feil (mest sannsynlig). Og, ja, eg er rimelig trøtt... Eg er ikkje sikker på om eg ville kalle det overtrøtt, men i alle fall såpass trøtt at eg gadd å starte denne tråden... Forresten, pyramidar kan vere trekanta i botnen. Som sagt, ikkje som pyramidane til egyptarane, dei var jo alle "firkanta", men det fins ein geometrisk figur innan matematikken som heiter "trekanta pyramide". ang kant. vil du påstå at fortauet ikke har kant, den starter jo og stopper ikke på ett hjørne... masse som ikke har hjørner som har kant, eller hva kaller du de spisse tingene på en flosshatt? forresten, en "trekantet pyramide" heter tetraeder. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Hehe, neida, eg er med deg. Definisjonen min (sjølv om den ikkje er min... ) er feil. Eg er alt for trøtt... Noko som tyder på at eg burde gå og legge meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå