Vektarm Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 noen gode guider til å forstå seg på webstatestikk? har søkt i google, men blir ikke så veldig mye klokere igrunn Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva mener du med webstatestikk? Unike treff, trekk osv? Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva mener du med webstatestikk? Unike treff, trekk osv? ja. hits har vel ikke så mye i så, men jeg skulle gjerne ha skjønt hva resten betyr.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan du liste opp hva du ikke forstår, eller si hvilket system du bruker? Veldig vanskelig å forstå hva du mener med "resten". Blir på samme måte som at noen spør deg hvem du spiste middag med, og du svarer, "Per og resten". Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 pål og askeladden kanskje? Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan du liste opp hva du ikke forstår, eller si hvilket system du bruker?Veldig vanskelig å forstå hva du mener med "resten". Blir på samme måte som at noen spør deg hvem du spiste middag med, og du svarer, "Per og resten". webleverandøren min er one.com og trafikken blir logget av modlogan 0.8.13 har tatt et skjermbilde av loggen: har hatt siden oppe en ukes tid.. er dette bra trafikk? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Vel, bra er et relativt uttrykk. Kommer helt ann på hvor stor potensiell brukermasse du har og en hel haug med andre faktorer. Google Analytics gir deg for øvrig vesentlig mer statistikk. Endret 14. oktober 2009 av Jonas Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Vel, bra er et relativt uttrykk. Kommer helt ann på hvor stor potensiell brukermasse du har og en hel haug med andre faktorer. Google Analytics gir deg for øvrig vesentlig mer statistikk. hm ok. jeg sjekket igjen nå da, og jeg har omtrent tre ganger så mange treff på sider som besøk.. det er bra vel? målet er vel å ha minst dobbelt så mange treff på sider som besøkende, for da leser vel hver besøkende 3 sider hver seg eller noe? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Dette varierer veldig med hva slags type tjeneste siden din leverer. Det kan også bety andre ting, som at navigasjonen din ikke fungerer som den skal. Jeg ville foreslått å legge inn Google Analytics, så leser i hjelpefilene der samt googler "webanalysing" og leser noen av artiklene du får opp. Webanalyse er mer som kunst enn et teknisk fag. Det handler om skjønn, forståelse, handlinger og effekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå