mannyboi Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Har hengt litt på flere av forumbordene her, men har ikke lagt ut noe særlig til bilder. Så, jeg tenkte tiden var inne for å slenge ut mine første bilder til litt tilbakemelding her hos dere. Var ute med en Audi A3 i dag som jeg tok bilde av for en kunde til en annonse. Grunnen til at skiltene er hvite er at det var knall røde prøveskilter på, og har fått litt tilbakemelding andre steder om at de ikke gjorde seg særlig på bildene. Uansett, her er mine to favorittbilder, ris eller ros? Klikk for større versjon! Lenke til kommentar
brk Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 HÅH!!, Fargebildet er knallfett!. S/H bildet ble litt for rotete med den blomsterkrukken og vinkelen på bilen. Dessuten, det gjorde seg rett og slett ikke i S/H Lenke til kommentar
boos Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg synes det nederste var best. Men du har ikke vært helt heldig med valg av bakgrunn. Bygningen er ikke særlig pen. boos Lenke til kommentar
Tidlaus Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 En nydelig bil! Det øverste bildet er best. Finest posering av bilen, og utnyttelse av bakgrunnen (selv om den ikke var så pen). Forstår at du har prøvd med en urban greie her, men det funker ikke. Bilder av biler føler jeg helst bør være i farger. Det nederste bildet blir ødelagt av bakgrunnen. Den statuen som stikker ut er for skarp og ødelegger linjene til bilden. Bakgrunn er meget viktig ved fotografering av bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå