an_far Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hallais.... Har kjøpt meg logitech revolution, den gamle trådløse logitech mx1000 (eller hva den het) begynte å svikte. Problemet med den nye er at jeg ikke får til å åpne linker i nye faner ved å trykke på musehjulet. Hvordan ordner jeg dette? Er litt irriterende når jeg trykker og trykker med musehjulet og ingenting skjer. Mvh Kristoffer Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 du har mest sansynlig instalert logitech programvaren. og den setter musehjulet til noe annet en standard som standard. Lenke til kommentar
an_far Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Ja, det stemte i det tilfelle. jeg avinstalerte driverene og så virket d fint. Men plutselig nå i kveld 6 uker etter jeg fikk orden på hjulet har det gått tilbake til å ikke virke som det skal. å jeg har ikke instalertnoe som helst. Håper noen kan hjelpe, fordi dette var J.... irriterende!!! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 hold inn ctrl i firefox og bruk venstre museknapp Lenke til kommentar
an_far Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 hold inn ctrl i firefox og bruk venstre museknapp Ja det går jo, men er blitt en vane å trykke på musehjulet. Er det ingen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får det til å virke igjen??? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 instaler logitech programvaren og still musehjulet til å være det samme som det er i windows til normalt Lenke til kommentar
an_far Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 instaler logitech programvaren og still musehjulet til å være det samme som det er i windows til normalt Å hva er koden for det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå