Tanus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei, Jeg har en Acer TravelMate 6292 som jeg har hatt i et par år. PCens klokke/dato resettes hele tiden og jeg har kommet frem til at det må være det interne batteriet som har gått. Jeg har søkt litt rundt på nettet, men har ikke funnet noe om det. Er det noen som har tips/råd om hvordan jeg kan få fikset dette? Vennlig hilsen T Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Husker ikke hvor det er, men prøv først å ta av tastatur, alle luker under, og batteriet. Størst sjanse er det å finne det under tastauret av disse alternativene. Ser du ikke det da må du nok demontere. Det er nok loddet eller plugget fast med to ledninger. Kan også være klipset fast. Kan se ut om dette, men kan også være annen farge på det, feks gult eller blått. Lenke til kommentar
Tanus Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Hei, da har jeg funnet service manualen til laptopen min, men klarer ikke utifra bildene å lokalisere batteriet. Tror det er lurt å finne det på bildet først, slik at jeg kanskje slipper unna med å demontere en "side". Hadde satt pris på hvis noen av dere kunne ha tatt en titt i manualen. Kanskje dere har bedre øyne enn meg Vedlegg: servicemanual del 1 og 2 edit: glemte vedlegg servicemanual_1.pdf servicemanual_2.pdf Endret 14. oktober 2009 av Tanus Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 nedenfor tastaturet, kanskje du når det når det er tatt av. Lenke til kommentar
Tanus Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) hmm.. det kan stemme det. Takk for svar Jaguaren! Skal sjekke når jeg kommer hjem i dag. Poster resultat :-) Endret 15. oktober 2009 av Tanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå