cossiemk1 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kan godt hende du har... Er jordet foran baklysene i en plate med en skrue i gjennom. Pusset ned metallet der jeg festet jordingen...Men jeg kan jo alltids prøve en annen plass... Noen forslag på hvor? Setebeltefestet Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Kan godt hende du har... Er jordet foran baklysene i en plate med en skrue i gjennom. Pusset ned metallet der jeg festet jordingen...Men jeg kan jo alltids prøve en annen plass... Noen forslag på hvor? Setebeltefestet Tror ikke jeg har kabel som er lang nok til det, med stor nok diameter Men jeg kan jo flytte litt på forsterkeren, og se om det går:) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Setebeltet er som regel bra ja. Der du har nå er ikke bra i hele tatt.. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Da prøver vi det:) Takk for hjelpen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå