Rusma Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei. Jeg lurer litt på å kjøpe denne her usb-til-ethernet-converteren fra Clas: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=143388685, men vet ikke om den er støttet i Debian Squeeze netinstall - hvordan sjekker jeg det? Jeg har vært nede på Clas og sjekka om nettverkskortet har et søkbart navn, men det finnes ikke. Står bare at varen er importert av Clas Ohlson... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Du fyrer opp Debian Squeeze netinstall og forsøker. EDIT: Du kan jo også bruke usb ID'en og google deg gal, men det er ingen garanti for at du får nyttige resultater. Endret 14. oktober 2009 av jonnor Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg tror jeg mente å si netboot, istedenfor netinstall. Hvor finner jeg usb-ID'en? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Med lsusb på et *nix system eller med "device manager" i Windows for eksempel. Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Skal sjekke sakene når jeg får somlet meg til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå