Blausen Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) En sak jeg har litt drevet meg lei på. Søker tips og triks for å optimalisere bildet: Skal jobbe litt mer med røyk, og muligens legge til mer skrot og småtteri i forkant Endret 13. oktober 2009 av blausen Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Kult det der =) Du burde definitvt sende det til Reuters ! De elsker på klonet røyk etc =) Men anyway, jeg liker det meste her egentlig. Det er ikke noen store mistakes som skriker mot deg som gjør at du ser at det er uekte. Tror nok at røyk / tåke tingen som er over den gennerelle byen trenger litt mere jobbing. Men det nevner du jo selv =) Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Imponerende arbeid! Pøs på med røyk så blir dette topp. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Big Ben har kanskje falt litt vel langt til å være så overraskende hel Lenke til kommentar
telealf Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Imponerende arbeide. I tillegg til manipulering er det i utgangspunktet bra komponert. Ganske "V for Vendetta" dette her. Kan det slenges på noen veltede biler på brua? Røyk fra tårn slutter litt brått? Ikke sikkert dette er gode forslag da bildet i utgangspunkt er bra :-) Lenke til kommentar
YngveM Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Kult bilde, men det er vel lite sansynlig at det ser ut som om alt er på det normale på brua når den er ødelagt ellers likte jeg bildet veldig godt Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Enig med Sutekh. Tror nok ikke Big Ben ville landet "på bena", hadde vel heller landet på siden eller med spiret først. Dette kunne også sett stilig ut, eventuelt med urskiven flytende i elva. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 La bare merke til i farta at røyken fra det ene tårnet fyker rett til værs, mens på det andre går røyken til høyre? plutselig vindkast? Men damn, det var tøfft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå