Jove Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du er veldig sikker på at du hadde med kontanter og ville betale for reperasjonen. Er du like sikker på at du virkelig fikk betalt? Tror ikke det er veldig vanlig å gå rundt med 9000,- på seg, så kanskje du kan finne info om når du tok ut 9000,- i minibank f.eks? Selv betaler jeg av og til kontant, og av og til henter jeg bare nøkkelen og betaler senere, enten giro eller kontant. Verkstedet har jo både navn, registreringsnr. osv. Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Som krikkert påpeker, vil spørsmålet i en eventuell tvist være hva som er mest sannsynlig. For meg høres det litt underlig ut å betale 9000 kr kontant, men det skjer jo. Det høres enda mer underlig ut at verkstedet ventet 1-2 år med å sende faktura hvis de ikke fikk betalt med det samme. Litt bingo, men tipper du ville vunnet saken hvis den havnet i retten. For at du skal tape, må retten legge til grunn at du lyver. For at du skal vinne, trenger retten bare legge til grunn at verkstedet har dårlige fakturarutiner - og det vet vi jo allerede når de fakturerer over et år etter reparasjonen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Selv så ser jeg ingenting underlig i å betale 9K kontant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå