Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens Påske-nøtt: Hvor gammel er Rune? Tydelig at de har gått tom for spørsmål...

Synes den var herlig jeg. Alternativene fikk meg og pappa til å le greit. :!:

Bare vi slipper å se det samme som i '95, ikke pent i det hele tatt for å si det pent.

Casartelli som lå blødene på asfalten, etter å ha truffet en av de steinblokkene som de bruker som autovern. :nei:

Nå syklet han ikke med hjelm da.

Lenke til kommentar

Bare vi slipper å se det samme som i '95, ikke pent i det hele tatt for å si det pent.

Casartelli som lå blødene på asfalten, etter å ha truffet en av de steinblokkene som de bruker som autovern. :nei:

Ja, trist historie det der.

Ble hedret av hele feltet med motorola i front dagen etter og lance armstrong dediserte etappeseieren et par dager etter til casartelli.

Hincapie vant også på dagen? etter, eller samme etappe (husker ikke helt) 10 år etter til minne om Casartelli.

Så hva kommer Lance eller Hincapie til å gjøre i dag tru?

EDIT:

Fikk også en sønn samme år som han døde

Endret av spax
Lenke til kommentar

spax mener på dagen ti år etter (eller en dag etter). Noe som nesten er korrekt. To dager før tiårsdagen vant han. Men kan ikke huske at det var noe snakk om Casartelli allerede da.

Dagen etter tiårsdagen var forøvrig dagen Kurt Asle Arvesen akkurat tapte etappen for Salvoldelli.

Edit: Samme etappe selvfølgelig. Da vi nå snakker om nummer og ikke dag. Begge tilfellene var etappe nummer 15.

Endret av svante
Lenke til kommentar

spax mener på dagen ti år etter (eller en dag etter). Noe som nesten er korrekt. To dager før tiårsdagen vant han. Men kan ikke huske at det var noe snakk om Casartelli allerede da.

Dagen etter tiårsdagen var forøvrig dagen Kurt Asle Arvesen akkurat tapte etappen for Salvoldelli.

Edit: Samme etappe selvfølgelig. Da vi nå snakker om nummer og ikke dag. Begge tilfellene var etappe nummer 15.

Akkurat det jeg mente. var bare litt vanskelig å formulere det siden jeg ikke husket om det var 15 etappe 10 år etter, eller om det var 18. juli 10 år etter

Nei, Hincapie kom ikke med i tour de france i 1995 på grunn av at Casartelli ble som sistemann tatt med på Motorola laget

Endret av spax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...