Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Tviler jeg på, det har vi sett med Thor. Cervelo sier de skal prioritere Thor mer, men ingenting stemmer i opptrekk og innkjøring av brudd. Det skal dog sies at der har Sky vært mye bedre i år enn Cervelo har vært, så det er potensiale, men jeg tror at Wiggins vil komme til å stå i veien for Edvald.

Det er godt mulig at Wiggins kommer til å stå noe i veien alà det er slik som hos Cervelo. Bortsett fra at Sky har bedre syklister. Om 2-3 år vil nok Edvald være en syklist som vil kreve full prioritet uansett, så den gutten får sine sjanser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler jeg på, det har vi sett med Thor. Cervelo sier de skal prioritere Thor mer, men ingenting stemmer i opptrekk og innkjøring av brudd. Det skal dog sies at der har Sky vært mye bedre i år enn Cervelo har vært, så det er potensiale, men jeg tror at Wiggins vil komme til å stå i veien for Edvald.

Det er godt mulig at Wiggins kommer til å stå noe i veien alà det er slik som hos Cervelo. Bortsett fra at Sky har bedre syklister. Om 2-3 år vil nok Edvald være en syklist som vil kreve full prioritet uansett, så den gutten får sine sjanser.

Det er jeg enig, klarer han å fortsette utviklingen sin så vil han om et par år enten få full prioritet i Sky, eller ha funnet seg et lag der det kjøres for han.

Lenke til kommentar

Skal vi diskutere etappen folkens? Rimelig lei diskusjonen rundt beste spurter osv. Særlig når dere ramser opp samme argumenter gang på gang.

og av en eller annen merkelig grunn så prøver alle å bortforklare at Thor tok de aller fleste poengene i fjor på vanlige spurtetapper...Selv om det er de aller fleste...Og de kommer ikke med noe nytt som du skriver...kan du ikke skifte bilde?Blodet mitt strømmer rundt, noe som og bekrefter at det ikke var noe særlig annet med Lena når de reklamerer for cden hennes på TV2.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Sky ønsker nok å ha en britisk kaptein på laget. Målet var jo å få første brite på ballen i TdF, jeg tviler sterkt på at det blir Wiggins. Sannsynligvis satser de nok på at Geraint Thomas skal utvikle sine ferdigheter som klatrer.

og av en eller annen merkelig grunn så prøver alle å bortforklare at Thor tok de aller fleste poengene i fjor på vanlige spurtetapper...

Ingen har prøvd å bortforklare noe så åpenbart.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Skal vi diskutere etappen folkens? Rimelig lei diskusjonen rundt beste spurter osv. Særlig når dere ramser opp samme argumenter gang på gang.

og av en eller annen merkelig grunn så prøver alle å bortforklare at Thor tok de aller fleste poengene i fjor på vanlige spurtetapper...Selv om det er de aller fleste...Og de kommer ikke med noe nytt som du skriver...kan du ikke skifte bilde?Blodet mitt strømmer rundt, noe som og bekrefter at det ikke var noe særlig annet med Lena når de reklamerer for cden hennes på TV2.

Nei. Lena er søt. Hun blir til jeg forelsker meg i en annen.

Lenke til kommentar

I fjor var det vel også nesten bare Cav og Thor som var spurtere som haddde resultater. Og Cav var klart bedre enn Thor, så ja. Cav burde vunnet trøyen. I år er Petacci med å kjemper om å bli den rettferdige vinneren i mine øyne.

Tullball, ønsker du virkelig en så forutsigbar kamp om den grønne trøya? Med din filosofi er ikke Petacchi noen verdig vinner i det hele tatt, Cavendish er jo langt bedre enn Petacchi.

Cav og Petacchi har 3 mot 2 etappeseire og begge er i toppen hver gang. Cavendish er mulig bedre, men Petacchi er en spurter som kan vinne massespurtene på hver etappe. Og jeg ønsker en grønn trøye som blir avgjort på massespurtene og ikke i fjellene.

I fjor var det vel også nesten bare Cav og Thor som var spurtere som haddde resultater. Og Cav var klart bedre enn Thor, så ja. Cav burde vunnet trøyen. I år er Petacci med å kjemper om å bli den rettferdige vinneren i mine øyne.

Noen har visst glemt at den grønne trøya ikke er en spurttrøye, men en poengkonkurranse. Thor viste på 17. etappe i fjor at han var en verdig vinner, noe til og med Cavendish innrømmet! Cav var den beste spurteren, men Thor var den beste allroundsyklisten og sanket mer poeng pga akkurat det.

Noen har vist ikke fått med seg hva jeg mener om poengtrøya. Jeg vet at det er en poengtrøye og ikke en spurttrøye. Men som jeg har nevt flere ganger så synes jeg innlagte spurter er noe tull og det ikke burde vært en poengtrøye, men en trøye som er bare for massespurtene.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...