Gå til innhold

Tour de France 2010


Latias

TdF  

104 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner TdF?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Indurain det var jo for flere år siden og tenkte ikke så langt tilbake. Nå begynner det å bli en stund siden Lance vant og, men han var vel unntaket som bekrefter regelen...

 

Hvis Armstrong er unntaket som bekrefter regelen hva er da Ulrich, Hinault, Merckx, Indurain og Zoetemelk?

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i norsk sykkeltrøye? Må ha med meg til Frankrike.

 

Skal du ned til Alpene eller Pyrineene? Hvis det er Pyrineene så burde det jo være tid nok til å handle på nett. Da er jo Bikebuster et alternativ.

 

Hvis du ikke har tid til det så kan du i det minste få tak i tskjorter av det norske flagget i de fleste butikker som retter seg mot turister.

Lenke til kommentar

Indurain det var jo for flere år siden og tenkte ikke så langt tilbake. Nå begynner det å bli en stund siden Lance vant og, men han var vel unntaket som bekrefter regelen...

 

Hvis Armstrong er unntaket som bekrefter regelen hva er da Ulrich, Hinault, Merckx, Indurain og Zoetemelk?

 

 

de du nevner har lagt opp for lengst. Tidene endrer seg, og de er endret nå.

Lenke til kommentar

Indurain det var jo for flere år siden og tenkte ikke så langt tilbake. Nå begynner det å bli en stund siden Lance vant og, men han var vel unntaket som bekrefter regelen...

 

Hvis Armstrong er unntaket som bekrefter regelen hva er da Ulrich, Hinault, Merckx, Indurain og Zoetemelk?

 

 

de du nevner har lagt opp for lengst. Tidene endrer seg, og de er endret nå.

 

Hva med Menchov, Wiggins og Contador?

Lenke til kommentar

Skal du ned til Alpene eller Pyrineene? Hvis det er Pyrineene så burde det jo være tid nok til å handle på nett. Da er jo Bikebuster et alternativ.

 

Hvis du ikke har tid til det så kan du i det minste få tak i tskjorter av det norske flagget i de fleste butikker som retter seg mot turister.

 

Det blir bare en etappe i Pyreneene på meg. Kjører fra Norge på mandag og skal følge fra ca den 5. etappen til den 14.

 

Vurdere den fra bikeshop, selv om den ikke er helt hva jeg er ute etter. Det er litt for mye hvitt på den. Usikker på om jeg får den før jeg reiser også. Får heller prøve å finne noe i nærheten.

 

Noen som følger med Contador til vanlig og vet hvilken form han er i nå før touren? Liker ikke spanjolen spesielt godt, men han blir vel for god også i år. Håper på brødrene, Evans eller Basso.

 

Contador har vunnet både Algarve rundt og Paris-Nice i år. Tredje plass i La Flèche Wallonne og andre plass i Critérium du Dauphiné er også verdt å nevne.

Jeg tror Contador blir like uslåelig i årets Tour som tidligere år. Men det kan bli en skikkelig morsom duell mellom han og Lance (selv om Lance nok ikke klarer podium i år).

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Hvordan er det kvaliteten på TDF sendigene til TV2 på tv2sumo? Mye lag og stopp eller er det fri flyt både med bilde og lyd. Istedenfor å sitte inne å se på tdf tenkte jeg å se på det ute, men får ikke flyttet TV med dekoderen så må bruke en pc med hdmi kabel for å kunne sitte ute og se på tdf.

 

Noen som har erfaringer av å se tdf på tv2sumo?

Lenke til kommentar

For å vær ærlig tror jeg ikke McEwen er stand til å vinne en etappe. Men alltid morsomt å ha han med da han finner på mye rart

 

 

 

 

Petacchi kanskje, han har jo gjort det rimelig greit i år. Prologen syns jeg er veldig åpen. Skulle jeg satt penger på en der, så hadde det blitt Fabian tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...