Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Spør du Dag Otto, så får du høre at Thor er klasse på det å manøvrere seg i feltet...

Spør du Dag Otto vil du også få høre at de er bestevenner

Daglish: Thor har vel strengt talt alltid vært kjøresterk og aldri noen ren superspurter. Det har han vist gjentatte ganger, balnt annet gjennom gode tempoprestasjoner og klassikere.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kort fra turen min da, når vi er inne på Thor.

Hvis du spurte de fra Grimstad, eller sørlandet, så sa de alltid "Me harrr trrrro på Thorrrr". Så lættis. Tror jeg har lydopptak av det.

Uansett, mer kommer i kveld/natt. Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar

så klart man sutrer når man er i fare for å gå inn i skiltene pga at en rytter bryter linjen i spurten. Men faktisk var Cav deplassert av UCI før Thor hadde åpnet munnen. Det var knapt noen som var uenig i den avgjørelsen. så vet ikke helt hva du mener med sutring, når han kunne blitt alvorlig skadet. Dog så tok han de aller fleste poengene på rene spurter...han er blitt mer spesialisert på klassikerne ja, det har du rett i.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Vinokurov må da være like dopet nå som i '07?

Ingen som kan gå slik to dager på rad og ikke ha vært nede i godteposen.

Tviler jeg sterkt på. Han har nok trent godt siden han ble utestengt, og han fortjener dette. Han er en av de mest aggresive rytterne i årets tour, og har en stor motor. Alle som er gode er ikke dopet, og i dagens sykkelsport er det så godt som umulig og komme seg unna med doping, så det tviler jeg på. I såfall blir han tatt innen 2-3 dager.

Han fortjener aldeles ikke dette. Hvordan kan du si noe sånt? Han er en juksemaker som aldri burde fått satt sin sykkel i touren mer. Det er forferdelig at han vinner en etappe. Få han vekk.

Lenke til kommentar

Alle fortjener en ny sjangse spør du meg.

Fucker du opp 1 gang, greit nok. Du får en ny sjanse. Enda en gang, da er man derimot ferdig i mine øyne også. Men, jeg liker ryttertypen vino er. Offensiv og gøy å se på. Da sier jeg ikke at jeg liker doping, noe jeg er sterkt i mot, men akkurat nå er han dopfri, og da har han like mye rett til å sykle som alle de andre spør du meg.

Lenke til kommentar

DJ: Eg dør! :!:

Eg skal være helt ærlig å innrømme at eg visste ikke at det ikke var 5. kategorier.

Hehe, jaja.. dret litt på draget der hehe ;P MEN det gjorde vel du og?

1. 4

2. 3

3. 2

4. 1

5. Ukategorisert

Det er 5 tilsammen :D

IAF: Ser du . etter 5 tallet?? Det betyr at det uttales Femte. Så neida... Never shit in my pants... ;)

WTF? Det finnes 5 kategorier..

Nr1 er 4

nr2 er 3

nr3 er 2

nr4 er 1

nr5 er Ukategorisert

Å inni gamperææææææva da!! Ikke vær så treg.

Eg har aldri sagt at det ikke er 5 kategorier, eg sa bare at det var ingen "femtekategori". Gjør du det med vilje? Det er ingen slakkere enn 4. kategori.

Eg skriver jo at eg visste ikke at det ikke var noe som het "femtekategori".

Lenke til kommentar

Det er 4 kategorier og så har du de som er såkalt utenfor kategori (HC), som er skikkelig verstinger. Som morgendagens fjell.

EDIT; men det er vel et definisjonsspørsmål. Om du definerer HC som den femte eller at det ikke er en kategori.

Endret av Bagh
Lenke til kommentar

Det har litt med at det ikke er en spurttrøye men en såkalt poengtrøye. En trøye man kan skaffe poeng uten å vinne spurten mot de beste. Det handler bare om å være først over en strek. Og da kan man ha de andre spurterne ganske langt bak seg.

Lenke til kommentar

Det har litt med at det ikke er en spurttrøye men en såkalt poengtrøye. En trøye man kan skaffe poeng uten å vinne spurten mot de beste. Det handler bare om å være først over en strek. Og da kan man ha de andre spurterne ganske langt bak seg.

Det var nettop derfor jeg skrev "såkalte". Det er poengtrøye det heter, og derfor er det feil å kalle det spurt-trøye når Thor hushovd har hatt den så lenge :p hehe

Men Thor har vært flink i år også til å få litt poeng i innlagte spurter. Og DERFOR har han PONGTRØYEN :D Poenger mitt var det ble litt feil å kalle det for spurttrøye, slik som mange gjør ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...