Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

hva legger du i den første setningen? gøy at han er med? Han er ikke akkurat debutant i touren og kjører for resultater.

nå virker ikke sitatfunksjonen eller hvordan teksten skal se ut, men:

"Cav er jo den spurteren som er best for tiden, og det liker jeg"

=enten ett annet statsborgerskap, eller noe annet jeg ikke skal si, men vil du vite det kan du jo alltids spørre...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøsses Step_up, hva pokker babler du om... Jeg kunne heller ikke brydd meg katta om Thor vinner den grønne eller blir lanterne rouge... Men jeg synes det er veldig artig at han er med, derfor synes jeg det er synd ikke Skil-Shimano fikk wild card, og at Arvesen og Kristoff ikke er med.

Det betyr pokker ikke at jeg ville kjempet mot Norge i krigen, og vel, med tanke på at det kun var nazistene som kjempet mot oss, så hinter du til at vi som ikke bryr oss om Thor vinner eller ikke er nazister, god sammenligning.

Anyway, Vinokourov fortjener ikke dette, fordi han løy... han sa han skulle legge opp, derfor fikk han ikke 2 års utestengelse etter å blitt tatt for doping, og vi ser jo alle at han la opp.

Lenke til kommentar

Eg heier ikke på Blackburn bare fordi Gamsten spiller der. Faktisk heier eg enda litt mindre på Blackburn enn i utgangspunktet nettopp fordi Gamsten er der.....

Selv om han er Norsk...

Du hadde vel knivstukket kong Harald om du fikk muligheten også?

Lenke til kommentar

Hvorfor blander du inn krigen i det her? La folk like hva de vil. Jeg liker PL bedre enn TL. Betyr det at jeg sitter med engelsk pass? Nei, så klart ikke.

det var en litt grov sammenligning for å sette det på spissen. det kan da ikke sammenlignes. Det er noe annet å ikke bry seg om fotball/sykkel, enn å bare plukke ut noen for å heie på noen.

Lenke til kommentar

det er ikke akkurat ett uvanlig syn at nordmenn er med i tdf og heller ikke uvanlig med så meritterte ryttere...Nå lurer jeg og på hvilken side du tror at du ville kjempet på under krigen?

Lur i vei ;)

ja, er ikke lett å vite hvor lojaliteten ligger.

Lenke til kommentar

Eg heier ikke på Blackburn bare fordi Gamsten spiller der. Faktisk heier eg enda litt mindre på Blackburn enn i utgangspunktet nettopp fordi Gamsten er der.....

Selv om han er Norsk...

nja, klarer personlig ikke helt å sammenligne det siden det i sykkel blir mer en nasjonskamp. hvilket understrekes av at vinneren av touren får nasjonalsangen spilt...

Lenke til kommentar

Vinokurov må da være like dopet nå som i '07?

Ingen som kan gå slik to dager på rad og ikke ha vært nede i godteposen.

Tviler jeg sterkt på. Han har nok trent godt siden han ble utestengt, og han fortjener dette. Han er en av de mest aggresive rytterne i årets tour, og har en stor motor. Alle som er gode er ikke dopet, og i dagens sykkelsport er det så godt som umulig og komme seg unna med doping, så det tviler jeg på. I såfall blir han tatt innen 2-3 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...