Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

I dag tror jeg det er realistisk å tro at det kan bli en temposterk rytter som kan vinne. stikker Cancellara, Boasson hagen, Hushovd, Vinokourov osv i siste bakken, så har de bare slakk nedoverbakke til mål, og det skal bli mye jobb for htc og lampre å kjøre inn.

Av de tror jeg mest på Boasson Hagen. stikker Thor, kommer htc og lampre til å gjøre alt. Cancellara har jo trøya til Andy å forsvare og Vinokourov satset hardt i går.

Men man veit sørenmeg aldri i sykkel. det er det som er så digg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig at Vino får seg en seier igjen. Han er helt klart den morsomste rytteren i årets tour. Sett han opp mot Evans blant anna, så har man en fin forskjell fra en som aldri angriper til en som angriper hele tiden.

Synd det med bloddopinga, for han har altid vært underholdende å se på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I dag tror jeg det er realistisk å tro at det kan bli en temposterk rytter som kan vinne. stikker Cancellara, Boasson hagen, Hushovd, Vinokourov osv i siste bakken, så har de bare slakk nedoverbakke til mål, og det skal bli mye jobb for htc og lampre å kjøre inn.

Av de tror jeg mest på Boasson Hagen. stikker Thor, kommer htc og lampre til å gjøre alt. Cancellara har jo trøya til Andy å forsvare og Vinokourov satset hardt i går.

Men man veit sørenmeg aldri i sykkel. det er det som er så digg

Synd at jeg ikke satt vinokourov på laget i tourmanager med mine analytiske "evner"

burde selvfølgelig ha cavendish i stedet for en av de to nordmennene som spurter, men klarer ikke å velge bort en av dem. jeg venter på seier til hagen og at thor skal vinne grønn trøye. om noe av det i det hele tatt kommer til å gå

Lenke til kommentar

Syns Cav klarte seg bra uten Renshaw, kanskje savnet ikke er så stort som man skulle tro...

Han fikk jo et knall opptrekk av Hushovd. Syns det er gøy at folk klager over at Thor ikke klarer å ta hjulet til cav, men det er jo sykt vanskelig når Cav skyter ut fra Thor sitt hjul.

Cav parkerer jo Thor anyday, så det er ikke noe og grine over, men i forhold til Petacchi så gjorde Cav det ogå bra.

Lenke til kommentar

Syns Cav klarte seg bra uten Renshaw, kanskje savnet ikke er så stort som man skulle tro...

Han fikk jo et knall opptrekk av Hushovd. Syns det er gøy at folk klager over at Thor ikke klarer å ta hjulet til cav, men det er jo sykt vanskelig når Cav skyter ut fra Thor sitt hjul.

Cav parkerer jo Thor anyday, så det er ikke noe og grine over, men i forhold til Petacchi så gjorde Cav det ogå bra.

Cav parkerer jo alt og alle...

Lenke til kommentar

Sååå, er det nå man burde bytte ut de dyre sprinterene fra TDF-laget sitt og få inn noen gode klatrere?

Gode klatrere finnes ikke. Sats heller på de beste kapteinene og ungdomsrytterne. For å svare på spørsmålet ditt, ja bytt ut de dyre sprinterne nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...