Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Kategoriene bakkene får bestemmes utifra plassering, lengde og stigningsprosent. Er ikke noe bestemte "regler" som brukes tror jeg. Jeg har for eksempel sett bakken de klatret i går som førstekategori i Paris-Nice en gang, mens i går var den andrekategori.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaggestad:Selvfølgelig sutrer Cav fordi han mistet sin opptrekker pga korrupsjon. Først måtte han hindre at Dean veltet han og tidligere praksis gjør at UCI bryter med sin egen håndheving hva gjelder situasjonen etterpå!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Meh, liker ikke de flate etappene, mye mer action i bakkene! :) Får ta meg en liten runde på sykkelen så er jeg hjemme igjen til spurten går, de regner med å være i mål ~17.30 som vanlig?

Hmm, folk er forskjellige :) Jeg synes det er morsommere med etapper der de norske har sjangser til å gjøre det bra. Men klatreetappene kan være meget spennende de også :)

Lenke til kommentar

Kanskje Cav krasjer med Contador i dag. DET hadde vært snop.

Det er ikke julaften i dag ;)

Meh, liker ikke de flate etappene, mye mer action i bakkene! :) Får ta meg en liten runde på sykkelen så er jeg hjemme igjen til spurten går, de regner med å være i mål ~17.30 som vanlig?

Hmm, folk er forskjellige :) Jeg synes det er morsommere med etapper der de norske har sjangser til å gjøre det bra. Men klatreetappene kan være meget spennende de også :)

Derfor må man få med seg alt!

Lenke til kommentar

Enig med Sink jeg. På fjelletappene er det action og liv hele etappen, mens det på flate ofte bare er drama de siste 2 kilometerne. Selvfølgelig knallgøy med massespurter også, men fjelletappene er utrolig mye mer spennende synes jeg. Vil heller ha Andy i gul trøye, enn Thor i grønn.

Lenke til kommentar

Men det er da fremdeles mulig å tangere fjoråret med 3 2.plasser...Har troen på Thor og tror han snart tar sin 2.etappeseier i år. med en kombi av at både JVP, TH og laget tar seg skikkelig sammen. de to førstnevnte kan gamet og Thor er mentalt sterk og med litt hjelp, så kan han få ut mer av sitt potensial!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...