Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner Thor i Credit Agricole. Håper han drar til et lag som har gode opptrekkere, eller at Cervelo får på plass ordentlige opptrekkere pluss at de blir kvitt Sastre. Kan ikke ha to kapteiner på samme lag i samme tour. Blir ikke særlig med suksess på denne måten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg savner ikke Thor i Credit Agricole. Mye større sjanse for at Thor vinner Paris-Roubaix i Cervelo enn i Credit Agricole. I Cervelo har en med seg Roger Hammond, Andreas Klier, Jeremy Hunt osv, mens i Credit Agricole hadde han ikke med seg noen som helst. Cervelo sine sykler virker også veldig bra på brosteinen, Thor punkterte jo eller fant på noe tullball hvert år i P-R med Credit Agricole. En seier i Paris-Roubaix vil være utrolig stort og mye større enn en grønn trøye i TDF.

Lenke til kommentar

Æsj.... Håper Contador får hjerteinfarkt....

Feiler deg da? :mad:

Ikke så sint da. Eg er en helt vanlig sadist som ikke liker Contador.

Hat uten grunn? jaja, lykke til med barnet ditt.. litt av et forbilde du er..

Lykke til selv. Det er en stor opplevelse. Men spørs om du vil bli fratatt dine barn, for du skjønner tydeligvis ikke mye i denne lille verden....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trur vi ikke har sett det siste av radioshack jeg.

Leipheimer har litt over 4 minutter på andy, og jeg trur at lance og de andre gutta sparer seg nå i alpene for å kjøre ræva av de andre i pyreneene for Leipheimer.

Om de ikke satser på første plass, så kan de med den tankegangen komme på pallen, samt bli beste lag sammenlagt.

Contador er ikke udødelig, og jeg vil se de som dreper han i pyreneene. et sterkt radioshack som har vilt seg i alpene vil kunne klare dette.

Sammen med csc som kjører hardt inn i bakken

Lenke til kommentar

Det var jo like ofte et problem at han manglet folk rundt seg i CA, selv om Cervelo er enda et hakk verre på å støtte opp rundt Thor.

Fatter ikke han søker seg til et rent spurtteam jeg da, men de vil kanskje ikke ha han da han ikke er av de raskeste lenger.

Var ikke Renshaw en stund i CA når Thor var der? Han er jo en av verdens beste opptrekkere, hvis ikke den beste. CTT har ingen som holder tritt med de andre lagene på den kanten, eller noen kanter i det hele tatt. Bortsett fra spurteren da, Thor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...