Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Men den lille klatredelen, vil ikke den skille litt?

Nei, ikke i det hele tatt. Det er jo bare en tredjekategori, i går så vi at ryttere som Cavendish og McEwen enkelt tok seg over en førstekategori. Førstekategorier er både brattere og lengre enn tredjekategorier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men den lille klatredelen, vil ikke den skille litt?

Nei, ikke i det hele tatt. Det er jo bare en tredjekategori, i går så vi at ryttere som Cavendish og McEwen enkelt tok seg over en førstekategori. Førstekategorier er både brattere og lengre enn tredjekategorier.

De kom over ja, men særlig enkelt tror jeg ikke det var.

Eller som McEwen selv uttrykte seg på twitter;

it might have been slow today but it was damn hard & hilly. feel like a yo-yo, got dropped & came back so much. not getting easier.

Lenke til kommentar

Jeg tror de er ganske så taktiske jeg. Fra dag 1 har de satt Thor i villrede hvorvidt de skal gå for den grønne eller ikke siden de sier en ting og gjør det motsatte. Mtp. poengdifferansen nå er det vel ganske obvious at Petacchi kommer til kjøre alt han kan for å overta trøya så Thor må passe seg nå.

Lenke til kommentar

Tviler egentlig på at Edvald får gå i brudd. Ikke at sjefen nekter ham, men de andre spurtlagene. Med en seier fra ett brudd hvor det ikke er mye poeng igjen til de andre spurterene vil han fort være topp tre på den grønne trøya.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...