Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

[quote name='Latias' date='13. juli 2010 - 12:59'

De stopper opp ved veikanten, og tømmer seg. Når en stopper opp for å pisse, velger de bak i feltet også å gjøre det samme. Syklistene har en "gentlements agreement" om at ingen skal øke farten når folk bak i feltet pisser.

Den avtalen gjelder i hovedsak bare den gule trøya. Hvis ikke ville det jo bare være for lag som ikke ønsker brudd og høy fart å pisse en etter en.

Nå... Eg tror de fleste driter i om en tulling skal pisse akkurat etter at et brudd har gått. Er stor forskjell på det og å vente med å gå i brudd til ingen pisser....

EG HATER DETTE TIL TIDER UBRUKELIGE FORUMET!

Gidder ikke prøve å fikse det. Funker ikke allikevel.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På samme måte så driter de fleste som skal gå i brudd i å sjekke om noen står å pisser før de stikker.

Gul trøye sier i fra om han skal pisse. Og da er det som han sier; "nå tar vi en kollektiv pissepause gutter." Hvis noen andre da må pisse 5 minutter senere så er det liksom litt deres eget problem, selv om de heter Contador eller hva det skulle være.

Lenke til kommentar

Haha, herlig av Wiggins. Edvald har igrunn en ekstremt kjedelig stemme og personlighet. Virker utrolig sjenert.

Kurt Asle Arvesen ble jo spurt om hvordan edvald var når media ikke var tilstede.

Var tydelig at edvald bare la på et skall når han ble intervjuet. For i følge Kur Asle så var han og Geraint Thomas to små skøyere.

Begge to var vist veldig der oppe, mens Kurt Asle var av typen som måtte be dem jekke ned feks musikkbruken.

Lenke til kommentar

En rytter som Vino kan fort prøve seg på noe sprell her om han ikke er lojal hjelperytter for Contador.

Så det er opp til Vinokorov om han vil kjøre på for seier på en etappe?

Hvis du prøver å lese det du siterer 10 ganger til så kanskje du forstår......

Skeptisk men lever i håpet....

Så hva menes med det som står skrevet om Vino? poenget er at jeg ikke skjønner det.

Svaret ditt er jo mer trolling en bidrag til diskusjon.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

En rytter som Vino kan fort prøve seg på noe sprell her om han ikke er lojal hjelperytter for Contador.

Så det er opp til Vinokorov om han vil kjøre på for seier på en etappe?

Hvis du prøver å lese det du siterer 10 ganger til så kanskje du forstår......

Skeptisk men lever i håpet....

Så hva menes med det som står skrevet om Vino? poenget er at jeg ikke skjønner det.

Svaret ditt er jo mer trolling en bidrag til diskusjon.

Haha, det smalt fra rett kjeft! :!:

Spennende mellom Contador og Schleck nå! Synd jeg mister slutten. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...