Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gjelder ikke 3km-regelen da? de kom jo inn samlet ved 3 km.

3 km-regelen handler ikke om spurting, men om uhell i innspurten. Hvis Hushovd slår nestemann med et par sekunder i spurten, vinner han like mange sekunder i sammendraget.

uansett så er han ikke noen stor spurter og hadde sikkert sine grunner til at han ikke hengte på, med mindre han er i dårlig form...

Contador er vel heller kjent for sine utrolige taktomslag. Spurter er han ikke, men det er ikke Andy Schleck heller, for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er ganske merkelig å tro at 3km regelen gjelder når noen støter i fra. Det er jo nettopp på slike støt fjellgjeitene har sin mulighet til å hente sekunder på.

trodde det bare var fordi han ville vinne etappen, men ser at jeg var litt for rask med å skrive det.

"uansett så er han ikke noen stor spurter" er for meg en ganske bastant påstand. Og når den kommer om en rytter som er kjent for sine saftige rykk på slutten av fjelletapper så må det rett og slett kommenteres.

han har vunnet Paris-Nice to ganger, men er han egentlig kjent som en god spurter på en slik etappe? Er han det beklager jeg at jeg var så bastant om noe jeg tydeligvis ikke visste.

Grunnen til at jeg ønsket å arrestere deg var at det nå har vært en del diksusjoner der du kommer med bastante påstander som jeg, og andre, har etter beste evne prøvd å motbevise. Og i steden for å tenke at du kanskje har feil så står du på ditt og drar frem mer og mer merkelige argumenter.

hva mener du er merkelige argumenter? Jeg prøver ikke å være bastant, så på ett punkt som du tar opp er jeg faktisk ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Visse brukere skriver ting som er et komediemanus verdig. Og noen enkelte sammen er jo en drøm. Det skjer liksom noe når Step_up og YNWA32 bestemmer seg for å taste inn noe.

synes ikke det er så vittig at jeg spør om noe jeg er usikker på, men man klarer visst å finne morsomheter ved alt mulig her inne...

Lenke til kommentar
Visse brukere skriver ting som er et komediemanus verdig. Og noen enkelte sammen er jo en drøm. Det skjer liksom noe når Step_up og YNWA32 bestemmer seg for å taste inn noe.

synes ikke det er så vittig at jeg spør om noe jeg er usikker på, men man klarer visst å finne morsomheter ved alt mulig her inne...

Først og fremst, jeg kan lite om sykkel og følger med (når jeg kan) på TdF. Klarer likevel å registrere at det blir "bråk" og dermed morsomheter ofte når du og YNWA poster. Tar ikke noen side eller noe, jeg bare observerer. :)

Hehe, Game. See what i did there?

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

btw: Hvorfor lå ikke Hushovd seg foran og spurtslo Andy idag? Thor er da en bedre spurter en alle de fjellgeitene.... :hmm:

:!:

Haha, flott å se at godeste kjakan viderefører det samme høye kunnskapsnivået vi er blitt kjent med på fotballdelen av forumet til sykkeldelen også.

Irriterte meg litt at Armstrong ble hektet av. Hadde vært morsomt om han kunne gitt de andre litt kamp i år. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvem som vinner, men jeg håper på at det blir noen andre enn Contador.

Lenke til kommentar

Tror nesten alle, inkludert meg selv, håper på noen andre enn Conta.

Herlig seier til Andy i dag :D

Btw, hadde ikke den svartens franskmannen Moniard stukket i brudd i dag hadde jeg sannsynligvis vunnet 300 kr. Satte opp 3 dueller, men Garate ble slått av Moniard, og det ødela :(

Kan forresten anbefale tipping på TdF, ganske greit å forutse. Vunnet endel på det allerede :)

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar

Kan forresten anbefale tipping på TdF, ganske greit å forutse. Vunnet endel på det allerede :)

+1

Jeg fikk inn Chavanel som vinner av etappe til 45 i odds, bettet bare 60kr, men ble en meget fin premie på 2700kr.

Ellers har jeg satt på at Andy og de argeste konkurrentene til Contador skal klare å slå spanjolen i sammendraget. Så jeg er anti Contador supporter iår.

Lenke til kommentar

^^Derav ordet nesten :thumbup:

Hva tror folket om etappen i morgen?

c20433_s478_stage9.gif

Høyeste punktet på siste HC ligger nesten 35 kilometer fra mål, blir det for langt for at vi får se nye angrep fra sammenlagtfavorittene?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Det kan fort skje at nedkjøringen etter den siste toppen skiller vel så mye. Tenk hvis for eksempel Samuel Sanches enda henger med på toppen. Jeg syns synd på de som skal prøve å følge han nedover. :)

Litt langt til mål fortsatt når de er nede fra fjellet, men hvis det splittes opp i grupper så kan de avstandene fort holde seg helt inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...