Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, du mot-argumentere meg på helt feil grunnlag. Jeg stiller spørsmålstegn til din holdning angående hvilken anseelse eller stilling man har innenfor sporten. Du stoler relativt blindt på Yates siden han har innsyn i hvordan form Arvesen er. Det har enhver manager/trener også, allikevel så stiller du og de fleste andre spørsmålstegn rundt managerens 11-utvalgte til en fotballkamp. Skal ikke dette være lov?

Mitt poeng er da; Det er totalt idiotisk å dømme Kaggestad rett ned på bakgrunn at Yates har en stilling som gir han et større innsyn ;)

Lenke til kommentar

Etterlengtet etappeseier! om det er noen som fortjener dette, så er det Andy.

Viste Contador svakhetstegn tru, eller skjønte han at det er ikke mye igjen av etappen, så Andy kan ikke ta mange sekunder, da sitter jeg her og sparer krefter til jeg virkelig skal sette støtet på tirsdag?

Dette skal bli spennende

Endret av spax
Lenke til kommentar

Nå som Wiggins er ute av det, vil Edvald få mer frie tøyler?

Ja, håper det. Nå er det bare fire flate etapper igjen, så Edvald burde avslutt få gå etter en etappeseier. Han ligger heller ikke langt bak til å ta spurttrøya.

Lenke til kommentar

Herlig med Schleck-angrep. Han har allerede overtaket på Contador, men angriper likevel, det liker jeg! Aggressive ryttere! Liker ikke at Evans fikk gult, men han kommer til å slite etterhvert. Lei av Evans som bare skal henge på og vinne på grunn av tempoetappen. Kjedelig!

Schleck og Sanchez er flott.

Lenke til kommentar

Viste Contador svakhetstegn tru, eller skjønte han at det er ikke mye igjen av etappen, så Andy kan ikke ta mange sekunder, da sitter jeg her og sparer krefter til jeg virkelig skal sette støtet på tirsdag?

Vanskelig å si, men jeg tror det var et svakhetstegn. Fordelen til Contador er at det er veldig vanskelig å vite hvor mye krefter han sitter på. Han står og danser uansett om han er i 100 eller nesten er ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...