Gå til innhold

Tour de France 2010


Latias

TdF  

104 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner TdF?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som om Haussler trakk han opp i fjor. Haussler kjører sitt eget løp, og går for sine egen sjanser. Men det blir vel Lanchaster,Klier ++ som er i et eventuelt tog. Selv om jeg egentlig tror Thor bare henger seg på en annen spurter og blir dratt fram til en top 5 plassering.

 

Noen som vet om VG sitt TDF manager koster penger?

Lenke til kommentar

Leser at Hushovd har blitt forkjølet, men at han likevel stilte opp i NM i dag. Håper han blir kvitt den fort, for ellers kan det gå galt i selve rittet.

 

Btw, er det vinneren av denne fellesstarten i NM som får gå med nasjonal trøye? Og er det Edvald som skal stille med nasjonal trøye på tempoetappene?

Lenke til kommentar

Haussler trives ikke med rollen som opptrekker. Er ikke tøff nok i feltet. Så det har aldri vært meningen at han skal gjøre en slik jobb for Thor. Sånn sett bør det ikke ha alt for stor betydning for Thor at Haussler ikke stiller. Blir spennende å se hva Thor kan få til i år. Han viste tydelig i dag at han i alle fall har kappasiteten inne. Så spørs det om mangelen på spurttrening vil gjøre at han ikke har det siste lille ekstra på oppløpet.

Lenke til kommentar

Jeg synes virkelig Thor imponerte i dag. Kurt(5min bak) hadde ikke sjanse, og er vist langt unna formen. Edvald(3min bak) måtte også slippe. Med tanke på at det var en veldig krevende løype og som var veldig kupeert. Tenkte kanskje dette var en NM-etappe for Edvald/Kurt, men den gang ei.

 

14 runder på denne på denne:

 

676757.jpeg

 

Han så litt sliten ut her, så trodde at utfallet kom til å bli noe helt annet.

 

676759.jpeg

Lenke til kommentar

 

 

neppe noe tap. i tdf 2009 var han ekstremt rævva...Kun to GT-seire de siste to årene er en grei indikator synes jeg på akkurat det, selv om det er sterkt...Men jeg vet ikke hvem som var med i Vueltaen i 2008, så det kan jeg ikke si helt klart.

 

Thor kommer vel i år til satse på å ta den gule trøyen og beholde den helt til fjellene i år...I tillegg får han vel mye mer hjelp i år, så det er en bra avgjørelse av sportsdirektørene.

Får han ett skikkelig tog, starter i forkant og før Cavendish, da tror jeg han kan ta tre! For nå har man fått kartlagt sniken bedre :p

Lenke til kommentar

Thor kommer vel i år til satse på å ta den gule trøyen og beholde den helt til fjellene i år... :p

Han gidder aldri å bruke krefter på slikt. Alt han satser på, er å få flest mulig spurtpoeng. Det å vinne poengtrøya er mye, mye større enn å ha den gule trøya i et par etapper.

Lenke til kommentar

Han har gått ut å sagt at han ikke satser på prologen i år pga skaden han fikk. Han har ikke fått kjørt noe tempo, så han er rusten ifølge han selv.

 

Blir vel den valige greia med Thor. Misser i en av de første spurtene, gir opp trøya og satser på etappe seire, så misser de andre spurtere og Thor er med i kampen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...