Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit at Kaggestad er patriotisk. Men å påstå at Arvesen burde vært med til touren. For å si det enkelt så vet f.eks Sean Yates hva dette går ut på og han har nok forsikret seg om at det var den beste løsningen. Tror nok han vet bedre enn Kaggestad at det var riktig å utelate Kurt fra laget, ellers hadde han selvfølgelig kjørt! Bare fordi man jobber i TV, så betyr ikke det at han vet bedre enn Sean Yates :roll: . Utrolig hva slags friheter han tar seg Kaggestad...

For en holdning? Selv om eksempelvis Yates har høyere anseelse innenfor sykkelsport enn Kaggestad, så kan da Yates være en komplett idiot iforhold til Kaggestad?

Det er Claudio Ranieri som tar ut Roma's 11 utvalgte før vær kamp. Er det da slik at siden han har en høyere anseelse og således, ihvertfall antatt, har høyere kunnskaper enn meg, så kan ikke jeg være brutalt uenig?

Lenke til kommentar

tviler på at han er en komplett idiot i forhold til Kaggestad. Noen spesiell sammenheng du tenkte på? Tenker Sean Yates sitter i en bedre posisjon til å vurdere om Kurt i hans form kan hjelpe Bradley og laget i touren...

Selvfølgelig kan du være brutalt uenig med Ranieri. Men ser ikke helt sammenhengen med det og at Kaggestad uttaler seg som om han er i bedre posisjon til å vite hvordan Kurt ville gjort det i touren...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Så, hvordan ligger det an i dagens etappe i grove trekk?

Tja, ufarlig brudd et par min foran "hovedfeltet" hvor alle sammenlagt folkene er. Unntaket er Lance Armstrong, som hadde et velt like før den første 1. kategori stigningen, virker som om han har gitt opp. Hoff, mens jeg skriver dette blir Lance hindret igjen.

Det er helt over og ut for Lance nå.

Edit: I 1. kategorien måtte Lance slippe "hovedfeltet" med over 1min.

Endret av Oreokjeks
Lenke til kommentar

tviler på at han er en komplett idiot i forhold til Kaggestad. Noen spesiell sammenheng du tenkte på? Tenker Sean Yates sitter i en bedre posisjon til å vurdere om Kurt i hans form kan hjelpe Bradley og laget i touren...

Selvfølgelig kan du være brutalt uenig med Ranieri. Men ser ikke helt sammenhengen med det og at Kaggestad uttaler seg som om han er i bedre posisjon til å vite hvordan Kurt ville gjort det i touren...

Jeg veit ikke hvem denne Yates-kiden er, det er for meg totalt irrelevant også. Derimot så er det holdningen din til en med høyere anseelse enn en annen, et problem. Utifra ditt utsagn stoler du blindt på Yates og antar at han vet bedre enn Kaggestad. Hvem som faktisk har rett er ikke betydningsverdig, men hvorfor skal ikke en, så lenge han grunnlegger seg fornuftig, få lov til å stille spørsmålstegn til uttagelser?

Sammenhengen er den at både Ranieri og Yates har en stilling innenfor sin respektive sport, som det selvsagt kreves enn viss kunnskap for å komme i. Men, uavhengig av hvilken stilling en har, så kan en være idiot. Det er det (Altfor?) mange eksempler på.

Lenke til kommentar

han stiller ikke spørsmålstegn, han sa at Kurt burde syklet touren. Og jo, mitt syn er at det er betydningsverdig siden han nok har kontakt både med det medisinske apparatet, og vet nok om kapasiteten og hans nåværende form til om han kan sykle touren.

Han har jo fulgt han i rittene han har syklet, og dette har ikke Kaggestad like god informasjon om som Yates. Men hvis du ikke vet hvem Sean Yates er, så synes jeg det er litt rart at du uttaler deg...

ja en kan være idiot uansett på en annen måte, det er vi helt enig i!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

han stiller ikke spørsmålstegn, han sa at Kurt burde syklet touren. Og jo, mitt syn er at det er betydningsverdig siden han nok har kontakt både med det medisinske apparatet, og vet nok om kapasiteten og hans nåværende form til om han kan sykle touren.

Han har jo fulgt han i rittene han har syklet, og dette har ikke Kaggestad like god informasjon om som Yates. Men hvis du ikke vet hvem Sean Yates er, så synes jeg det er litt rart at du uttaler deg...

ja en kan være idiot uansett på en annen måte, det er vi helt enig i!

Og Kurt burde syklet touren! Jeg støtter Kaggestads påstander, både fordi jeg ikke tviler på kaggestads kunnskap (noe han har et hav av) og fordi jeg ville at enda en nordmann skulle være med i årets tour, for å være en norsk mentor til Edvald, og for å underholde oss norske seere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...