Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

For å svare på spørsmålet ditt, dette gjelder vel bare om man kommer gruppevis. Litt synd egentlig, burde ha gjeldt for alle som kommer enkeltvis også.

Uening, for mange er poeng totalt uviktig, og da ville man kunne bruke etappene til å hvile. Si Cavendish gir opp grønn trøye og går for etappeseire, da ville han kunne brukt disse etappene som transprtetapper. Det skal ikke være lett å greie touren, men det sier seg selv at man ikke kan kaste 20 ryttere i en gruppetto.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cadel Evans er min mann, men Andy er ikke dum han heller.

Mitt drømmescenario er dog at Shack sender ut Leipheimer i bunnen av den siste 1kat fjellet, etter å ha brukt Kløden til å møre feltet opp fjellet før. Dette vil få minst en eller to av sammenlagtfavorittene til å måtte agere. Får Leipheimer minutter på Contador feks, så kan han fort vinne touren.

Jeg tror ikke Contador sprekker, men jeg tror en Denis Menchov, Wiggins (jeg syntes han er hypet) og Sastre med en vond rygg mfl kan bli kjørt helt ut av sammendraget i mårra allerede. Gleder meg også til å se hva en Sanchez, Karpets, Kreuziger, Basso, Hesjedal og Vinokourv er bygd av i årets TdF.

Lenke til kommentar

hva legger du i møre opp feltet? alle i hf blir nok like sliten av det kjøret, sist de prøvde på det i fjor, så var det Saxo-Bank som prøvde det. Contador hengte på og tok minutter på de andre sammenlagtrytterne...blir litt for mange minutter for Levi å ta. Han får nok maks ett tenker jeg og det er status quo for RS...

Contador trenger egentlig bare å henge seg på A.Schleck og da kan de andre kjøre så mye de vil uten at det vil hjelpe...Men kanskje RS kan få pallplass på ett slikt stunt?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Tror ikke Contador blir like overlegen i år som i fjor. Har egentlig veldig troa på Andy Schleck! Syntest han ser pigg ut, og etter uttalsene igår, da han sa han gledet seg til de større fjellene, begynner jeg å tro på at han kan gi Contador skikkelig kamp!

Lenke til kommentar

I dag tror jeg er en fin dag for Basso og stikke av, er litt usikker på om sammenlagtkanonene ser på ham som en stor trussel...

Helt klart! Han er en av outsiderene som kan gjøre noe. Alle har han i bakhodet, uten å se på han som noen trussel.

Synes det er litt rart at ingen av favorittene nevner Armstrong, selv om alle vet at han blir farlig skulle han stikke av.

Vinner han tour de france i år, vinner han mot alle odds i forhold til alder og diverse da

Lenke til kommentar

I dag tror jeg er en fin dag for Basso og stikke av, er litt usikker på om sammenlagtkanonene ser på ham som en stor trussel...

Helt klart! Han er en av outsiderene som kan gjøre noe. Alle har han i bakhodet, uten å se på han som noen trussel.

Synes det er litt rart at ingen av favorittene nevner Armstrong, selv om alle vet at han blir farlig skulle han stikke av.

Vinner han tour de france i år, vinner han mot alle odds i forhold til alder og diverse da

Tviler sterkt på at Armstrong får stikke så lett, det vil ikke Contador tillate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...