Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Flere som savner Thor i Credit Agricole med Julian Dean som opptrekker? Det var tider det...

Men skal ikke legge all skyld på laget heller. Thor er åpenbart ikke i form, og han er heller ikke den raskeste spurteren. Ikke rart heller, med kragebeinsbruddet hans.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle heller hatt Thor og Renshaw på Credit Agricole ala 2008 istedenfor. Renshaw er verdens beste opptrekker og Credit Agricole var sykt mye kulere enn Cervelo Test-Team. Julien Dean savner jeg også litt da, han er også en veldig bra opptrekker.

Lenke til kommentar

Cavendish får også mye gratis, fort gjort å glemme det. Når Thor ikke har det opptrekket han ideelt sett burde ha hatt er det jo tilfeldigheter som avgjør i større grad. Han trenger en veldig, veldig bra dag for å vinne en etappe slik som i dag. Men tiendeplass er uansett i dårligste laget.

Men uansett så vinner nok Thor den grønne trøya i år igjen fordi han er en mer komplett rytter. Faller ikke av bare det kommer en bakke. Tror Cavendish greit hadde bytta trøya mot noen etappeseirer.

Lenke til kommentar

Ja, det beste er flest mulig toppfinisher. Ja den ene etappen i fjor var jo direkte håpløs. Col du Tourmalet midt på etappen, så sykle 8 mil til mål.

Her ser man kanskje litt bedre det som skjedde med McEwen: http://nos.nl/video/170921-tour-mcewen-valt-na-de-finish.html

Jepp, den jeg blant annet siktet til. Latterlig etappe.

Og det er jo helt på trynet at den kameramannen bare skal løpe ut foran McEwen der. Skjønner at han var sur etterpå.

I dag VIL jeg se angrep.

Lenke til kommentar

Ja, angrip. Vinn eller forsvinn. Lurer på om Thor stikker av i et brudd, eller om han venter til en mer kuppert etappe. Nei, nå skal jeg på butikken og hamstre cola og melkesjokolade så er jeg klar til Kaggestad og Paasche begynner å bable

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...