Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et stykke derifra til å være den beste.

men nå var påstanden at han kunne vinne poengtrøya, og at han måtte være bedre en sprinterene.

Om han gjorde det godt i fjellene i giroen så har han allerede vist at han er sterkere en sprinterene.

Husker da i fjor når Cavendish såvidt kom seg over fjellene. Og hushovd som kommer inn 20 min etter resten.

Fortsetter edvald å sanke poeng på de flate etappene nå, så har han mye større sjangse for å få noen poeng her og der i fjellene den noen annen sprinter.

Du klarer det ganske godt du og. At Edvald kjører godt i noen fjell betyr ikke at han er den beste sprinteren til å kjøre fjell.

Ta en kikk på resultatlisten fra årets Milan-San Remo for eksempel.

Den beste hva? Har aldri sagt Edvald er verken den beste klatreren eller spurteren.

Den beste spurteren til å kjøre fjell. Det var det du sa.

Lenke til kommentar

godt å høre at Lancaster bare var for sliten til å ikke dra Thor lenger i går. Men uansett er det jo horribelt å slippe så tidlig.

Men hvorfor i huleste sviktet Hunt da? man kan jo muligens og legge en del av ansvaret på Hunt at Thor ikke kom høyere i går.

i dag ønsker jeg ett skikkelig opptrekk for Thor og helst en taktikk som funker skikkelig og ikke taktikken som CTT brukte i fjor, for den var vel aldri noe særlig bra og heller ikke i forgårs.

Lenke til kommentar

Er mye snakk om hvor rutinert Hushovd har blitt og hvordan han klarer å beholde roen. Men han er søren med den største amatøren til å manøvrere seg i feltet av alle spurterne. Og hva har Kaggestad røyka, "jeg syns thor sitter bra", når han sitter som nummer 15, 400 meter før mål :!:

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...