Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PROFIL.gif

Blir garantert massespurt i dag også. Cavendish er helt ute av form, men typisk om han tar seieren i dag. Gleder meg til å se Edvald, han har nok en fri rolle også i dag.

Cavendish? Tviler jeg på sånn som han sykler og sutrer om dagen så kommer han vel ikke over den første 4. kategorien...

Satster på Thor i dag, tam i går, så satser vi på litt mer krutt i beina i dag. Boasson Hagen blir også skummel, han kom som en kule på slutten igår og jeg tror han hadde tatt Petacchi hvis han ikke hadde blitt stenkt inne.

Lenke til kommentar

Haha. Digger Kurt Arve. Få som sier ting så rett ut som han når det kommer til kommentering av ting som har skjedd under Touren. Herlig måten han beskrivde det å sykle Touren på i går. Hvis man detter, så prøver man å finne sykkelen sin. Finner du den sjekker du om den funker. Funker den ikke, så får du en ny og sykler videre. Sjukmelding kan du bare drite i.

Og om Cavendish i VG:

"Jeg synes det er en helt latterlig oppførsel. Han var som en bortskjemt drittunge og hadde fullstendig kortslutning. Det var VM i dårlig taping, sier Arvesen til VG Nett."

"Han er helt åpenbart i ubalanse. Cavendish virker superstressa. Alle, inkludert ham selv, forventer at han skal vinne, men han får det ikke til. Han burde snakke med en coach på laget - kanskje til og med en psykolog, sier Arvesen i kveld."

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Tre stykker i brudd som leder med 4.49. Det er to innlagte spurter ikke lenge før mål. Tror dere spurtlagene tar inn bruddet slik at deres spurtere kan kjempe om de innlagte spurtpoengene? Tenker da på lagene til Hushovd, Petacchi og McEwen.

Lenke til kommentar

Tre stykker i brudd som leder med 4.49. Det er to innlagte spurter ikke lenge før mål. Tror dere spurtlagene tar inn bruddet slik at deres spurtere kan kjempe om de innlagte spurtpoengene? Tenker da på lagene til Hushovd, Petacchi og McEwen.

Kanskje de kjøres inn til den siste spurten. Hvis jeg leser rett er den ca 17km fra mål.

Lenke til kommentar

Synes det er så pinglete løyper!

Kan dem ikke sykle i et litt mer utfordrene tereng?

Som løypen med brosteinene var jo kjekt å se på.

Men blir spennende på de siste 700 meterene! 90 graders svingen! :thumbup:

Sjekk ut løypeprofilene til etappe 7,8 og 9. Der begynner faenskapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...