Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sa aldri at det ville være en total miss av Cav å komme utenfor top 3. Du siterte jo innlegget mitt Teipball, så det står jo hva jeg mente. Enten kom han til å vinne, eller havne utenfor topp 3. Og nettop det skjedde.

Takk til Petacchi som gjorde meg 350 kr. rikere. Nok en gang :)

Endret av Feh
Lenke til kommentar
For det første så er det du sier helt feil. Thor er ikke den beste spurteren i feltet. Men svante har forklart dette for deg.

Det har jeg heller aldri sagt. Hva Svante har skrevet, har jeg ikke oversikten over nå som jeg skriver innlegg.

For det andre så pratet jeg ikke om Thor, men om Cavendish kommentaren til feh der han sier at det er total miss av Cavendish å komme utenfor topp 3 noe det ikke er etter min mening. Utenfor top 10 er å misse for de beste spurterne.

du skrev om hva du trodde Thor kom til å gjøre.

Jeg er desuten ikke anti-Thor, jeg er realist og vet av erfaring at man ikke kan forvente top 3 plasseringer hver gang av han.

det er forsåvidt sant, men når han vil det, så kan han...

Lenke til kommentar

Jeg sa aldri at det ville være en total miss av Cav å komme utenfor top 3. Du siterte jo innlegget mitt Teipball, så det står jo hva jeg mente. Enten kom han til å vinne, eller havne utenfor topp 3. Og nettop det skjedde.

Takk til Petacchi som gjorde meg 350 kr. rikere. Nok en gang :)

Da misforsto jeg innlegget ditt. Trodde du mente det var total miss å komme utenfor topp 3, men jeg tok nok feil :)

Cav ser ut til å ha gitt opp poengtrøya. Når det ikke ble etappeseier så gadd han ikke mer. Bra for Thor, men litt kjedelig at han ikke prøver. Petacchi er rett og slett fantastisk, for en spurter. Suveren ovenfor de andre, og for noen tog han har hatt gjennom Fassa Bortolo, Milram og nå Lampre.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Dagens TdF odds fra meg.

Hushovd - Cavendish H

Hushovd imponerer om dagen, mens Cavendish sliter både psykisk og mentalt.

McEwen - Petacchi B

Petacchi imponerte med seier på første etappe. Du vet aldri hvor du har McEwen, men jeg har trua på at Petacchi i godt slag, kan slå den australske ringreven.

Edvald Boasson Hagen - Josè Joaquin Rojas B

Her spiller jeg mot Edvald, fordi han er primært hjelperytter for Bradley Wiggins i denne touren. Rojas er vel den eneste som er spurter på Caisse d`espargne. Jeg tror riktignok at han ikke vinner eller havner på podiet i dag, men at han har gode sjanser til å tukte Edvald, skal en ikke se bortifra.

Fuck Boasson :( Rojas kom vel inn på syvende, samme tid som Boasson.

Lenke til kommentar

Tror det ble litt for langt og litt for fort på Thor.

Strålende av Edvald, og like blyg :D Hadde Edvald startet litt før, kunne han kansje tatt det :)

for langt blir det neppe. det kan hende han startet for tidlig, men det får vi høre fra han etterpå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...