Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal Schlecks få sjansen til å komme opp igjen da? Heier du på de og resten av Saxo Bank?

De er lagkameratene til Cancellara. Hans jobb er å få dem i mål sammen med de andre sammenlagtkanonene på ei slik etappe. I sykkelsporten ofrer man ofte egne sjanser for kapteinene, om du ikke visste det. Se bare på Edvald i dag, pga velten blir han tvunget til å hjelpe Bradley Wiggins opp igjen, og til å bære vann for laget. Kapteinene har makt over så godt som alle rytterne på laget. Når to så gode ryttere som Schleck's faller av, er det en selvfølge at lagkameratene deres skal prøve å bremse feltet slik at de kommer seg opp igjen.

Ja, det du sa vet jeg, men heier du på Saxo Bank da? Jeg heier i hvertfall på Hushovd og hannes team! Selfølgelig gjorde han en bra jobb for Schlecks skyld, men det er ikke positivt for andre enn dem (og de som heier på de og Saxo Bank).

Det er så absolutt positivt med tanke på sammendraget!

Endret av Martin C. Kviteberg
Lenke til kommentar

Det blir ikke produsert live før den sendingen starter og så det er jo ikke noe å vise bilder ifra :)

Dessuten så kommer brosteinen mot slutten så det går vi ikke glipp av.

Må si jeg mistet litt respekten for Cancellara i går. At han fikk samlet feltet etter de store veltene på slutten er greit, men det siste tullet :roll:

Lenke til kommentar

Den må du forklare nærmere!

Andy Schleck er vel av de fleste reknet som den einaste som kan følge Contador i fjellene og kanskje tukte han sammenlagt, selv om eg personlig holder Lance som den største favoritten!

Men hvis han hadde tapt noen minutter i dag så hadde det ikke vært nok å bare følge ham i fjellene. Da måtte han ha angrepet i mye større grad. Det ville jo vært verre for Saxo, men for oss som bare skal se på hadde jo det økt sjangsene for underholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...