Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke en dritt og si, de fikk samlet feltet med et par mil igjen til mål og da var alle sammenlagt kanonene med. At det hadde falt av et par spurtere er jo helt normalt når det går litt oppover, så det var stort sett ikke en eneste god grunn for ikke å spurte i mål.

Hva var det Cancellara sa, seieren var tapt så det var ikke noe å spurte for???

Det var vel ikke en spurter som er enig i det, kanskje med unntak av Cavendish og Petacchi (i dag), det var kun de som tjente på at det ikke ble en spurt.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Finnes det ingen mulighet for å hente en/to erstattere når slikt skjer så tidlig?

Nei hvorfor skulle det være det? Er en del av syklingen men det kan jo hende at viss de sjekker med Cancellara at de får hente inn noen erstattere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor Finnes det ingen mulighet for å hente en/to erstattere når slikt skjer så tidlig?

Nei hvorfor skulle det være det? Er en del av syklingen men det kan jo hende at viss de sjekker med Cancellara at de får hente inn noen erstattere.

:p Hehe... Skrev litt feil, så var egentlig ikke ment som et spørsmål. Forstår jo selvsagt at man ikke kan hente i hytt å pine.

Lenke til kommentar

Bjørndalen hadde i praksiss vunnet OL/VM gull i en helt egen klasse på tiden, så avlyste de rennet pga mye snødriv.

Bjørndalen stakk til skogs flyforbanna, stilte neste dag og vant i suveren stil på nytt.

Det krever sin mann.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Hvorfor skal Schlecks få sjansen til å komme opp igjen da? Heier du på de og resten av Saxo Bank?

De er lagkameratene til Cancellara. Hans jobb er å få dem i mål sammen med de andre sammenlagtkanonene på ei slik etappe. I sykkelsporten ofrer man ofte egne sjanser for kapteinene, om du ikke visste det. Se bare på Edvald i dag, pga velten blir han tvunget til å hjelpe Bradley Wiggins opp igjen, og til å bære vann for laget. Kapteinene har makt over så godt som alle rytterne på laget. Når to så gode ryttere som Schleck's faller av, er det en selvfølge at lagkameratene deres skal prøve å bremse feltet slik at de kommer seg opp igjen.

Ja, det du sa vet jeg, men heier du på Saxo Bank da? Jeg heier i hvertfall på Hushovd og hannes team! Selfølgelig gjorde han en bra jobb for Schlecks skyld, men det er ikke positivt for andre enn dem (og de som heier på de og Saxo Bank).

Endret av 24erBest
Lenke til kommentar

Har ikke en dritt og si, de fikk samlet feltet med et par mil igjen til mål og da var alle sammenlagt kanonene med. At det hadde falt av et par spurtere er jo helt normalt når det går litt oppover, så det var stort sett ikke en eneste god grunn for ikke å spurte i mål.

Hva var det Cancellara sa, seieren var tapt så det var ikke noe å spurte for???

Det var vel ikke en spurter som er enig i det, kanskje med unntak av Cavendish og Petacchi (i dag), det var kun de som tjente på at det ikke ble en spurt.

Hva?? Sa han det, for en idiot! For laget hannes del ja, de var jo utskjørt, men hva med alle andre!? Kan jo ikke bare gjøre som han gjorde! De skulle bare syklet som vanlig og spurtet .

Gleder meg til Touren i dag! :D

Endret av 24erBest
Lenke til kommentar

Synes virkelig synd på Garmin. Mistet sine to kanskje sterkeste kort. Finnes det ingen mulighet for å hente en/to erstattere når slikt skjer så tidlig?

Cervelo fikk ikke hentet inn en erstatter FØR rittet engang, så det skjer ikke at lag kan hente inn erstattere nå.

Lenke til kommentar

24erbest: Selvsagt er det ikke positivt for de andre. Er det positivt for Liverpool at Man United scorer mål? Nei :p

Og ja, jeg har sansen for Team Saxo Bank, og heier helt klart på Andy i sammendraget fremfor horene Contador, Armstrong og Basso.

Men jeg heier selvsagt på Thor i konkurransen om den grønne trøya, selv om jeg er drittlei klaginga hans etter hver etappe han ikke vinner (ikke i går da, selvsagt. Der er jeg helt enig med han). Favoritten min i årets felt er uten tvil Edvald Boasson Hagen. Herlig, ung rytter som jeg håper kan få sjansen til å kjøre for egne sjanser etterhvert.

Lenke til kommentar

Synes virkelig synd på Garmin. Mistet sine to kanskje sterkeste kort. Finnes det ingen mulighet for å hente en/to erstattere når slikt skjer så tidlig?

Cervelo fikk ikke hentet inn en erstatter FØR rittet engang, så det skjer ikke at lag kan hente inn erstattere nå.

Ikke så rart egentlig, da Florencio ble utestengt under 24 timer før prologen startet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...