Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit dette egentlig. Var vel en protest på at etappen var for farlig at de ikke spurta. Noe jeg kan skjønne, for det så ikke ut som det var lett å kjøre nedover i de belgiske skogene. Kan jo gått hende at Cancellara ble tilkalt av løypesjefen og ikke omvendt også.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

For en latterlig avslutning. Er da faen ikke CSC som bestemmer over hvem som skal få sykle først over streken? Fabians wannabe gruppeleder var rett å slett et patetisk syn. Syntes også synd på Thor som kjempet for å komme til finishen og kunne kommet inn sammen med svært få hadde det ikke vært for Cancellara og co. Han så mildt sagt forbanna ut.

I dag sluttet jeg å "heie" med CSC, som har vært holdet mitt i årevis. Schleck gutta er på feil lag, nå unner jeg dem nada. Håper begge må avstå som følge av dagens velt - DET hadde vært karma.

Endret av Game
Lenke til kommentar

At det er for farlig å kjøre nedover? Herregud, da blir det mye kjedelige etapper fremover.

Eneste jeg har lest hitill er at det visstnok var en motorsykkel som forårsaket den store velten, og at det ikke var rytterene sin feil, derfor burde de ikke tape noe på det.

At dere plutselig begynner å hate Cancellara og CSC er bare bak mål så lenge man ikke vet hva som faktisk er grunnen til dette.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

men den protesten kan, bør og skal ikke gå ut over TH som da kunne lagt konkurrentene enda lengre bak seg. De har syklet den hardeste av etappene denne uken, det kan han ikke sitte uten noe igjen for etter å ha syklet hele etappen! Da burde de heller protestert i morgen!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Og +1 er for postcounthaier. Dropp de dumme innleggene.

Hvis du tror jeg er en postcounthai med 5000 innlegg siden 2002, så ta deg en bolle. Jeg kunne selvsagt skrevet jeg var helt enig i dette osv, istedet for +1.

Syns bare det var inlegg som jeg var helt enig i, etter en tragisk avslutning på løpet. Veldig skuffende, det er alt.

Lenke til kommentar

Greit dette egentlig. Var vel en protest på at etappen var for farlig at de ikke spurta. Noe jeg kan skjønne, for det så ikke ut som det var lett å kjøre nedover i de belgiske skogene. Kan jo gått hende at Cancellara ble tilkalt av løypesjefen og ikke omvendt også.

Finnes da vel farlige etapper enn dette. Hva med den i morgen? Hva med utforkjøringer i Pyrenene i 100km/t på våt asfalt? Hva med andre ritt/vårklassikere? Nei, dette blir for dumt. At de protesterer for at etappen blir for farlig blir feil.

Og Fabian skal liksom bestemme dette? Greit at de ventet på at alle sammenlagtkanoner var sammlet, viser sportmanship, men å kvæle en spurten slik, det skaper ikke akkurat underholding rundt avslutningen. Nei, vi får vel høre hvilke årsaker og hva som har skjedd utover kvelden, men akkurat nå mistet Fabian Cancellara mye respekt hos meg.

Edit: Leif

Endret av untouch4ble
  • Liker 2
Lenke til kommentar

men den protesten kan, bør og skal ikke gå ut over TH som da kunne lagt konkurrentene enda lengre bak seg. De har syklet den hardeste av etappene denne uken, det kan han ikke sitte uten noe igjen for etter å ha syklet hele etappen! Da burde de heller protestert i morgen!

Hvorfor protestere i morra? Da er det brostein da blir det feil da også... Man må jo protestere på den etappen det faktisk gjelder. Du kan jo også si det gikk ut over Saxo Bank. Evt. andre som hadde tenkt å rykke i dag. Det er kun Chavanel som tjente på dette sånn som det ble nå.

Etter alle fakta har kommet, da kan man dømme.

• Liker 2
Lenke til kommentar

For det første så er det nok ikke var Cancellara som har bestemt dette, men sportsdirektører fra forskjellige lag og kapteiner. Tull å legge skylda på CAncellara. Og hvis det er som en nevnte før, at det er en motortskykkel på etappen så skjønner jeg at de gjør et protest på det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor protestere i morra? Da er det brostein da blir det feil da også... Man må jo protestere på den etappen det faktisk gjelder. Du kan jo også si det gikk ut over Saxo Bank. Evt. andre som hadde tenkt å rykke i dag. Det er kun Chavanel som tjente på dette sånn som det ble nå.

Etter alle fakta har kommet, da kan man dømme.

det skjer ofte at man protesterer neste dag på etappen dagen før. For hvis man istedet protesterer i morgen, da blir det ikke en etappe mindre å spurte for poeng på!

Lenke til kommentar

Ulykker skjer. Når 200 ryttere sykler i et felt, og har titalls biler og motorsykler ved siden av seg, kommer det til å skje ulykker i blant. Latterlig dårlig grunn å protestere for.

Ikke om det er noe annet enn rytterene som har skyld i det. At det er arrangøren sin feil (som f.eks en motorsykkel med kamera)

Lenke til kommentar

Idioti fra ende til annen av Cancellara. Hvorfor skal rytterne rulle over streken i et tempo som er likt søndagsturen de har på gamlehjemmet her i nærheten? Det at det er rettferdig for alle, er det jo ikke i det hele tatt. Thor greide å unngå velt, og dermed skaffet seg et godt utgangspunkt og lå langt fremme for å spurte.

Cav er vel den som tjener mest på dette, ettersom han var hektet av lenge før spurten skulle gått.

Endret av Mchansern
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...