Gå til innhold

Tour de France 2010


Latias

TdF  

104 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner TdF?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes nesten det er bra med all reklamen. Hvis ikke hadde jeg nok blitt sittende sammenhengende mange timer. Tar som regel litt lengre pauser fra tv enn de 5 minuttene, saa det hender at jeg kommer tilbake til en ny pause. Men gutta i boksen trenger nok en pause de ogsaa.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Skjønner vel egentlig lite av det Kaggestad sier. Hadde ikke Thor vært blant de tre topplassene i hver spurt, så hadde han neppe giddet å delta i touren, for da er det ikke sikkert at han hadde kunnet ta trøyen...

 

Om han er i dårlig spurtform er umulig å si. Men både rutinen og vinnerviljen våkner i en spurt. Og Thor er en klasserytter og er revansjelysten etter prologen. Kun ettervirkningene av dårlig form og skaden kan hindre Thor i å vinne, for nå har han ett skikkelig lag og de har kartlagt ett Columbia med en Cavendish som etter sigende ikke skal være i slag...

Lenke til kommentar

Syntes nesten det er bra med all reklamen. Hvis ikke hadde jeg nok blitt sittende sammenhengende mange timer. Tar som regel litt lengre pauser fra tv enn de 5 minuttene, saa det hender at jeg kommer tilbake til en ny pause. Men gutta i boksen trenger nok en pause de ogsaa.

 

Ja han måtte jo det når han ble så sint pga bikkja :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...