Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

hva Jotun?

Klartekst? Eg driter i hva du mener om oss som kaller dritten for dritt. Cuntador er et veldig passende navn på svinet. Og ja: Eg forhåndsdømmer scummet. Men fyren har stoffer i kroppen han ikke skulle hatt, og han ka ta seg en bolle, for biffen er ikke grunnen til at svinet ble tatt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig at ingen av dere gikk ut og sa at dere hatet Tysse. Det gjelder visst bare når det er utlendinger som doper seg at man har lov med kallenavn og drittslenging :roll: Besserwisser-gjengen gnir seg i hendene ser jeg.

"Cuntador" er forøvrig det mest idiotiske kallenavnet jeg har hørt i år.

Nå har ikke jeg hørt at Cuntador sin prøve endret vekt dramatisk i løpet av et kort tidsrom. Men er vel bare detaljer, drit i sånt.

Lenke til kommentar

Merkelig at ingen av dere gikk ut og sa at dere hatet Tysse. Det gjelder visst bare når det er utlendinger som doper seg at man har lov med kallenavn og drittslenging :roll: Besserwisser-gjengen gnir seg i hendene ser jeg.

Hvor har eg IKKE gått ut og kritisert Tysse?

Synst du kappgang og sykkel har så mye til felles at man skal diskutere Tysse i TdF tråden?

Lenke til kommentar

Så lag en dopingtråd så skal eg kritisere Tysse. Til han evt renvasker seg. Tviler på Contador vil klare det.... Tviler på Tysse og eg da... Ingen grunn til at han skal være offer for noe. Men saken er snodig. Det er ikke Contador sin sak...

Lenke til kommentar

Må nok frifinne Cuntador her. Kan jo bare være 1 forklaring her og det er at han fikk i seg dårlig kjøtt som på mirakuløst vis bare gjorde at han fikk stoffet i blodet, og ikke lagkameratene.

Ellers er det snakk om bloddoping. Hva er mest sannsynlig?

dette skrev jeg i sted. Av de som spiste kjøttet, så var det bare Conta som ble testet.

Lenke til kommentar

hva Jotun?

Klartekst? Eg driter i hva du mener om oss som kaller dritten for dritt. Cuntador er et veldig passende navn på svinet. Og ja: Eg forhåndsdømmer scummet. Men fyren har stoffer i kroppen han ikke skulle hatt, og han ka ta seg en bolle, for biffen er ikke grunnen til at svinet ble tatt!

det går an å ordlegge seg på en finere måte...

Lenke til kommentar

hva Jotun?

det går an å ordlegge seg på en finere måte...

Jepp. Men eg gidder ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg hørt at Cuntador sin prøve endret vekt dramatisk i løpet av et kort tidsrom. Men er vel bare detaljer, drit i sånt.

Er du seriøs? Tips: Les det påtalenemnda til Antidoping Norge sier om akkurat det. De motbeviser alt det Tysse hevder på en vitenskapelig og logisk måte.

Lenke til kommentar

Vel, TdF-tråd, sykkel vs kappgang. Jeg bryr meg ikke om kappgang, hvorfor skal jeg diskutere noe jeg ikke bryr meg om?

merker jeg blir lite imponert over at folk kaller han for Cuntador. Modent.

det hjelper nok at biffen var forgiftet. er alfa-omega i denne saken. først og fremst så er det jo mange diskusjoner blant profesjonelle folk som går ut på at så lite ikke er prestasjonsfremmende, så skal man vel snakke med de som tilsendte dritten, så om hvilken informasjon man fikk, så skal man vel ha avhør av rytteren, så skal man snakke med profesjonelle folk, osv...Så han blir nok frikjent til slutt ja. og takk og lov for det. ville vært latterlig å bli utestengt nesten uvitende om hva man har fått for en mengde som ikke er prestasjonsfremmende i det hele tatt. her blir ordet doping helt feil, for er en så liten mengde som ikke har betydning...

Stoffet er på dopinglisten, man har ingen minimumsgrense, derfor er all mengde av dette stoffet ulovlig. Men det du ikke tar med her, er at Fuyu Li ble utestengt i 2 år, tidligere i år, for samme stoff, av samme mengde, og med samme forklaring. Hvis UCI skal prøve å holde noe, som kan, teoretisk minne om noe integritet,- om de har igjen noen. Så skal Contador utestenges i 2 år. Presedensen er satt, men de har vel ikke baller nok til å gjøre det...

Om det var kun de to som ble testet, er det ikke rart vino ikke ble tatt?

Eller, er han kanskje vegetarianer og ikke liker Biff han kanskje? Ser for meg det er forklaringen. :p

Vino var trøtt og sliten, og spiste ikke middag sammen med laget den dagen er det de sier.

Lenke til kommentar

Nå er det jo veldig mange som bryr seg om kappgang også da. Jeg driter i alle fall i det.

Lenke til kommentar

"Vino var trøtt og sliten, og spiste ikke middag sammen med laget den dagen er det de sier."

Hmm, lukter litt rart det der. Kanskje Vino var drittsur og la inn noe doping i biffen.

sammen med dritepiller så contador skulle tru det var dårlig biff.

Dette er ikke en teori som støtter noen av disse, jeg hater begge.

Endret av spax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...