Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg godter meg skikkelig om dritten er doptatt. Da blir det Cuntador for resten av hans karriere. Uansett hva fanboysa her inne gnåler om!

For idrettens skyld håper eg inderlig ikke han er tatt. Det ville vært direkte ødeleggende. Som man alltid sier.....

Men overraskende kan det vel knapt være at en uttøver som contador som driver med sykkel blir tatt...

Lenke til kommentar

Det er veldig merkelig at de ikke har gått ut med resultatet av testen før. Det er vel normalt at slikt meldes samtidig med at utøveren for resultatet av testen.

Det virker som de kanskje også offisielt har prøvd å hindre det fra å komme ut, men at noen på en lab i tyskland har snakket med tysk presse.

Jeg syns teorien om gammelt blod som hadde spor av dette stoffet kan være logisk.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Forrige gang jeg ble matforgiftet satt jeg nesten konstant på dass i 1-2 dager. Vært slik med de andre jeg kjenner og. Denne ble tatt rett før Tourmalet og han var ikke akkurat mange ganger på do i løpet av denne etappen.

En avsløring kommer sjelden alene. :ermm:

Mener du at vi kommer til å få avsløringer om at Cuntador har vært mange ganger på do iløpet av Tourmalet etappen??? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...