Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skrev "de" ikke "du". Var ett generelt spørsmål.

Ikke så sinna nå, seier mot Valencia i går og sola skinner. Herlig dag!

Etter å ha lest en del (blant annet på Wikipedia) ser det ut til at man kan få i seg stoffet ved å spise kjøtt fra dyr som har fått stoffet i seg via mat eller intravenøst.

Spørsmålet mitt blir da, var det bare Contador som spiste dette "infiserte" kjøttet? Hvorfor?

Lenke til kommentar

Det var et hardt slag for sykkelsporten. Mon tro om han har vært dopet de andre gangene han har vunnet TdF også. Da skal jo Cadel Evans ha 1 seier i TdF og Andy Schleck 2 i så fall.

Bedre at han blir tatt enn at han får gå fri, derfor mange gleder seg over at han er blitt tatt. Det er en tragedie at han faktisk måtte dope seg da. Saxo-Bank er hvertfall skikkelig screwed nå og det er helt fint for meg. Når har de mistet alle gamle stjerner og deres nyvinning og store stjerne blir tatt i doping. Nå henter de vel inn Kyllingen som kan dope seg og vinne istedenfor.

Lenke til kommentar

La nå fyren få forklare seg da... Dummeste vi gjør er å dømme han før han får en dom mot seg. Ja, jeg håper Conta ryker, men for meg så ser det ut som mange her tror at han har pøst på med bloddoping, mens i realiteten så er han tatt med så mikroskopiske verdier, at man ikke engang vet om han kan dømmes for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

for meg så ser det ut som mange her tror at han har pøst på med bloddoping, mens i realiteten så er han tatt med så mikroskopiske verdier, at man ikke engang vet om han kan dømmes for det.

Verdiene er kanskje mikroskopiske sett med legmannøyne, men en vanlig dose clenbuterol er faktisk ikke mer enn 0,000002 gram.

Meget mulig det. Jeg kan ingenting om det, så skal blir spennende å følge videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...