Gå til innhold

Tour de France 2010


Latias

TdF  

104 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner TdF?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2.70 i odds på at Farrar får en bedre plassering enn Cavendish i morgen. Førstnevnte virket mye mer friskere på dagens etappe, og virker å være i god form også. Kan godt hende Cavendish sparte noe, men han var ganske blek da han gikk inn til mål. Nice odds på Farrar i hvert fall.

 

12 i odds på at Boasson Hagen tar seieren.

Lenke til kommentar

EBH er på 3. plass i kampen om den hvite trøyen, 22. sek bak Martin. Skal ikke se bot i fra at han kan ta den på seg om noen dager om han får noen fine plasseringer på etappene som kommer, med tanke på at det i år er bonussekunder på etappene.

 

 

 

1 Tony Martin (Ger) Team HTC - Columbia 0:10:10

2 Geraint Thomas (GBr) Sky Professional Cycling Team 0:00:13

3 Edvald Boasson Hagen (Nor) Sky Professional Cycling Team 0:00:22

4 Adriano Malori (Ita) Lampre-Farnese Vini 0:00:25

5 Roman Kreuziger (Cze) Liquigas-Doimo 0:00:28

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Hvor mye sover disse syklistene hver dag under touren? Husker da jeg var på sykkelferie i danmark i fjor, hvor vi sykla 5-6timer hver dag at jeg ikke gjorde stort annet enn å sykle, spise og sove. Jeg er kanskje litt ekstrem, for jeg la meg alltid først og sto opp sist, pluss at jeg sov på ettermiddagen før middag. :p

Lenke til kommentar

Det er nok ikke mye annet enn hvile og restitusjon i tillegg til spising og sykling de gjør mens touren foregår. Men hvile er ikke bare å sove. De bruker nok mye tid på å "sykle seg ned" etter konkurransen også. Type få ut melkesyre av kroppene osv.

 

Spør TV2, de svarer jo ofte på slike spm under touren. Hadde vært interressant å vite.

Lenke til kommentar

Kurt Asle Arvesen sa i intervjuet som står på trykk i bladet Landevei at han sjelden sover mindre enn 9 timer per natt. Syklister generelt trenger mye søvn.

 

Ellers er det feilaktig, fra min side og (jeg skylder på Andy Schleck), blitt opplyst om at det er bonussekunder i år. Det er det altså ikke. Så Hagen må kjøre fra de andre for å ha sjangs på noen trøye.

Lenke til kommentar

Kaggestad må virkelig roe seg ned. Er det noen ryttere som VIL ha trøyen på den tredje etappen, så får de den...Personlig tror jeg Hushovd vinner den andre etappen. Det er både brostein og vel en vanlig spurt etterpå. Har ikke sett løypen helt, men det er vel ikke akkurat Paris-Roubaix? Må da være bedre for en mann som Thor som er god på begge deler(brostein og spurt)

Lenke til kommentar

jepp, der startet de etappen. Dette blir spennende. Blir så utålmodig. Det jeg gruer meg til er i ukene som kommer.

har ikke jobbet i sommerne som har vært, men det må jeg nå :p

 

De burde ha filmet nederlendere og franskmenn som sikkert tok av hjelmen under sine respektive nasjonalsanger :p

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...