Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andy tapte 39 sekunder på etappen hvor Contador viste sitt sanne jeg. I tillegg hadde han rykket og lå 20 meter foran og hadde sannsynligvis tatt endel sekunder på han den etappen. Da hadde Andy vunnet.

Som Game sier, Andy er den moralske vinneren av Tour de France. Uten uhellet til Frank eller usportsligheten til Contador, hadde han vært den offisielle også.

Du kan nesten ikke bruke et uhell som argument for at Andy er den moralske vinneren. Det går ikke.

Og om de hadde gått sammen over mål den dagen, hvem vet hva Contador hadde gjort på tourmalet? Helt enig i at det var dumt av Contador å gå den dagen, men nå er det over, og Contador er en mer komplett rytter og vinner forholdsvis fortjent. Syns folk må begynne å legge dette bak seg nå..

Du fortjener så utrolig mange pluss for dette innlegget, men jeg har dessverre bare ett pluss.

Lenke til kommentar

Andy tapte 39 sekunder på etappen hvor Contador viste sitt sanne jeg. I tillegg hadde han rykket og lå 20 meter foran og hadde sannsynligvis tatt endel sekunder på han den etappen. Da hadde Andy vunnet.

Som Game sier, Andy er den moralske vinneren av Tour de France. Uten uhellet til Frank eller usportsligheten til Contador, hadde han vært den offisielle også.

Du kan nesten ikke bruke et uhell som argument for at Andy er den moralske vinneren. Det går ikke.

Og om de hadde gått sammen over mål den dagen, hvem vet hva Contador hadde gjort på tourmalet? Helt enig i at det var dumt av Contador å gå den dagen, men nå er det over, og Contador er en mer komplett rytter og vinner forholdsvis fortjent. Syns folk må begynne å legge dette bak seg nå..

hvem vet hva, netopp, ingen vet hva som hadde skjedd hvis det og om det. Derfor må vi forholde oss til hva vi vet, og det er at 39 sekunder kommer til å forfølge Touren 2010.

hva er det du snakker om 39 sekunder etter? Contador tok jo over trøyen med 8. Og Schleck hadde aldri satt i gul trøye hvis ikke Contador hadde fått problemer den dagen. Den beste og mest komplette rytteren vinner tour de France, det er det ingen tvil om!

Lenke til kommentar

Radioshack tar vel lagkonkurransen? Hva har sky ?

Joda, Sky skuffet også. Forskjellen er at Sky har Bradley Wiggins, mens Radioshack har Lance Armstrong (7 tour-seiere, 8 ganger på pallen), Andreas Klöden (2 2.-plasser i touren, 3 ganger innen topp 10) og Levi Leipheimer (1 3.-plass i touren, 4 ganger innen topp 10, og 2 ganger på pallen i vueltaen). I tillegg har de Chris Horner med en veldig lang merittliste, og Janez Brajkovič som blant annet imponerte under årets Critérium du Dauphiné.

Lenke til kommentar

Radioshack tar vel lagkonkurransen? Hva har sky ?

Joda, Sky skuffet også. Forskjellen er at Sky har Bradley Wiggins, mens Radioshack har Lance Armstrong (7 tour-seiere, 8 ganger på pallen), Andreas Klöden (2 2.-plasser i touren, 3 ganger innen topp 10) og Levi Leipheimer (1 3.-plass i touren, 4 ganger innen topp 10, og 2 ganger på pallen i vueltaen). I tillegg har de Chris Horner med en veldig lang merittliste, og Janez Brajkovič som blant annet imponerte under årets Critérium du Dauphiné.

jeg trur ikke vi skal sammenligne sky og radioshack.

Lenke til kommentar

Hva er grunnen til at 8/10 er Schleck-fan? Hva har Contador gjort galt? :p

Han er spanjol :thumbdown:

Lol, bare fordi at kjedet til Schleck hoppet av.. Det er en del av gamet. Utnytt andres svakheter, og kjedet til Schleck var en svakhet der og da.

Sånn syns jeg det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...