Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ville likt å se en oversikt fra fjoråret og fra i år.

Bolanos:Tviler på at Cervelo hadde kjørt for Thor hvis det du skriver hadde vært tilfelle. Jeg står på det, at hadde Thor vært i noenlunde grei form, så hadde han nok hatt noenlunde de samme resultatene i år. Enda ett fint bevis på det, var at både Van Poppel og Dag Otto trekker frem skaden, o.l for å vise til hvorfor han ikke er like høyt oppe i spurtene som i fjor...

Lenke til kommentar

Thor er i samme form som i fjor nå. Han har blitt det utover i Touren. Forskjellen er at han ikke har trent på spurt som før i fjor. Likevel ville nok ikke Thor greid det så mye bedre.

vel, da får vi bare være enige om å være uenige ;).

Men jeg støtter meg på ekspertene. JVP sa jo at han håpte at Thor med sin dårlige spurtform skulle være blant de fem beste. Synes det sier mye om at han med skikkelig spurtform ville hatt nesten de samme resultatene som i fjor. Det untouch4ble skriver ville nok skjedd i år og med denne spurtformen inne...

Lenke til kommentar

Han får vel trent en del til VM. Hvis han har en grei oppkjøring til både VM og Touren neste år og disse resultatene fortsetter, da vil jeg nok dele dine synspunkter og det vil han nok selv og. men om så er tilfelle så skal man aldri se bort fra at han finner andre måter å vinne den på, selv om jeg er sterk i troen på at spurtformen er tilbake allerede til VM. Eller at han endrer seg enda mer som rytter...For meg er en ting ganske sikkert, å basere seg på Lancaster som opptrekker er fullstendig meningsløst. Flere divisjoner mellom det Dean gjorde for Thor og det Lancaster gjør for han nå! ett bra eksempel på det er jo dagens etappe når han smart nok som han er, leder han rett ut i vinden...Nå skal vi ikke glemme at tross den dårlige formen så ble han snytt for det som mest sannsynlig ville blitt etappeseier og det var en del som gjorde prologen vanskelig for Thor.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

! ett bra eksempel på det er jo dagens etappe når han smart nok som han er, leder han rett ut i vinden...

Hvordan skal man gjøre det da?

Hvis man på dagens etappe skal vinne må man nødvendigvis ut i motvind. Det kommer du ikke unna, samme om opptrekkeren heter Dean, Lancaster eller Renshaw.

Thor vinner ikke fordi han ikke har fått trent noe spurt, det er min mening hvertfall.

Lenke til kommentar

! ett bra eksempel på det er jo dagens etappe når han smart nok som han er, leder han rett ut i vinden...

Hvordan skal man gjøre det da?

Hvis man på dagens etappe skal vinne må man nødvendigvis ut i motvind. Det kommer du ikke unna, samme om opptrekkeren heter Dean, Lancaster eller Renshaw.

Thor vinner ikke fordi han ikke har fått trent noe spurt, det er min mening hvertfall.

Problemet var vel litt at han ble ledet ut alt for tidlig.

Ang. det siste, så tror jeg at Cav ville vært vanskelig uansett, men kanskje flere andreplasser...

Lenke til kommentar

Thor på tirsdag: Jeg er i mitt livs form

Thor idag: Jeg er ikke god nok.

Rart at han ikke når opp vis han er i sin livs form. Men jeg tror Thor har blitt bitt av "lur folk i media" basillen. Han sa han var tett i skrotten og syk. Men så syklet han kanskje den beste etappen noensinne. Nå han nå sier at han har gitt opp den grønne trøya så er det nok bare et spill for galleriet. Men jeg har sett en trend de siste 2 års tour'er at Thor har blitt svakere å svakere i spurten.

Lenke til kommentar

Det hadde ikke noe med spurtform å gjøre, men kondisjon og de andre tingene som gjør at han klarer å gjøre det han gjorde den dagen.

Som spurter har han ikke sagt noenting om sin livs form. Der har han slitt med at han skadet kragebenet...

Lenke til kommentar

Aldri om Thor tar noen poeng i morgen. Han har selv uttalt at han knapt har sett temposykkelen i år, så den tanken kan vi legge død. På søndag må han enten ta begge innlagte spurtene og ende foran Petacchi i mål (sistnevnte må ikke ta poeng på de innlagte spurtene), ellers må Thor komme på pallen mens Petacchi ikke kommer blant de ti beste. Med de spurtene vi har sett av Thor i årets tour, kan vi med en gang legge norsk poengtrøye-tanken på hylla.

Eneste som kan frata Petacchi trøya nå, er Cav. Han tar garantert seieren i Paris, så det kan fort hende at briten tar sin første poengtrøye noengang.

Lenke til kommentar

Rart at han ikke når opp vis han er i sin livs form. Men jeg tror Thor har blitt bitt av "lur folk i media" basillen. Han sa han var tett i skrotten og syk. Men så syklet han kanskje den beste etappen noensinne. Nå han nå sier at han har gitt opp den grønne trøya så er det nok bare et spill for galleriet. Men jeg har sett en trend de siste 2 års tour'er at Thor har blitt svakere å svakere i spurten.

vil motstride deg på den. Tdf 2009:1plass:1, 2plass:3 4plass:1, 5plass:1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...