Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde dere virkelig Thor skulle hevde seg blant top3 på vær spurt etter et kragebeinsbrudd? Er jo ikke mange ukene siden han fikk vondt i kragebeinet når han spurtet. Nei Thor har gjort et formidabelt Tour de France, 1 etappeseier og maaange etapper i grønn trøye. I brudd har han også vært.

• Liker 1
Lenke til kommentar

jævlig synd Thor ikke er i samme form som i fjor minst. men Kaggestad har og ett bra poeng mtp vind...men det er noe som er virkelig gale kontra i fjor...

Han var jo akkurat like ræva i fjor, men da var det bare en annen god spurter med, Cavendish. Derfor kom han på 2. plass nesten hver spurt.

Lenke til kommentar

synes det er rart hvordan folk dømmer Thor nord og ned som spurter på veien videre.

I fjor tok han en førsteplass, tre andreplasser, en fjerde og femteplass noe i den duren. Hadde han vært i noenlunde grei form, så tror jeg ikke han hadde gjort det så mye dårligere...

Lenke til kommentar

synes det er rart hvordan folk dømmer Thor nord og ned som spurter på veien videre.

I fjor tok han en førsteplass, tre andreplasser, en fjerde og femteplass noe i den duren. Hadde han vært i noenlunde grei form, så tror jeg ikke han hadde gjort det så mye dårligere...

Har du virkelig ikke tenkt over at det bare var to spurtere med i fjorårets Tour? Det er grunnen til at Thor klarte det i fjor.

Lenke til kommentar

Synd at Edvald ble litt låst på slutten... Hadde han fått mulighet til å følge Cav tror jeg han kunne hatt mulighet på 2-3 plass!

Hushovd brukte nok mye krefter pga. dårlig plasseringer i feltet før spurten, og når han i tillegg ikke er bedre enn Grega Bole til å spurte er det ikke så lett... :nei:

Lenke til kommentar

Som Giallorossi begynner jeg faktisk å få litt sansen for Cav, et blidt følelsesmenneske som rett og slett knuser de andre spurterne. Sikker på at han vinner på Søndag og.

Faktisk jeg også. Sykt, men sant. Likte intervjuet hvor han skrøt av Sky.

Lenke til kommentar

jævlig synd Thor ikke er i samme form som i fjor minst. men Kaggestad har og ett bra poeng mtp vind...men det er noe som er virkelig gale kontra i fjor...

Han var jo akkurat like ræva i fjor, men da var det bare en annen god spurter med, Cavendish. Derfor kom han på 2. plass nesten hver spurt.

var ikke de aller fleste fra i år med i fjor da? synes å huske det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...