Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andy hadde trengt over halvannet minutt på contador forran tempoen for og ha en sjanse på gult. Dere andy elskere/contador hatere tror virkelig andy hadde tatt et minutt hvis ikke han hadde fått tekniske problem?

Og du som sier at det er en forskjell på om mannen med uhell sitter i gult eller ikke gult. Satt Ulrich i gult da Lance venta? Og det var på grunn av at Lance venta at ulrich venta i 2003. På tide og skjerpe seg litt nå.

"he also found support from the likes of Bernard Hinault, Miguel Indurain and Laurent Jalabert, as Schleck was the only one to blame for his chain coming off." Slenger meg med den gjengen jeg:) Heia Contador!

Jeg tviler ikke et sekund på at Contador sansynligvis hadde dratt den gule tøya i boks innen Paris uansett.

Det forandrer derimot ingenting når det kommer til Fair play. Contador presterte jo å si at angrepet hans startet før Andy fikk problemer, og at han ikke fikk vite det før han var langt opp i bakken.

Merkelig, siden det var nettopp Andy som angrep og Contador prøvde å henge med bak da kjedet hoppet av. (I følge TV-bildene)

Jeg har i grunnen ikke hatt en favoritt, men når Contador spiller et slikt spill og i tillegg lyver om det etterpå er det lett å bli påvirket.

I tillegg så presterer han å få feltet til å vente på Sanschez i går, men hans eget rykk mot sammenlagtlederen blir bortforklart med tynne unskyldninger. Jeg tror Contador innså at det han gjorde mot Andy ikke var spesielt populært hverken hos fans eller feltet, men det han drev med i går får kun Contador til å fremstå som en hykler.

Fair play eller ikke, Contador er nok uansett sterkere og ville nok dratt seieren inn.

Problemet er at vi aldri får vite hva Andy hadde på lager den dagen...

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

PROFIL.gif

Kaggestad om etappen:

Rytteren forlater Pyreneen, og beveger seg rett nordover gjennom skogsområdene i Landes. En ganske kjedelig profil, flat som en pannekake, ofte med lange partier der det kan skues milevis fremover. Stekende het er den vanligste beskrivelsen på en julidag i området. Mang en rytter vil ha lyst til å stupe ut i Atlanterhavet som ofte kan skimtes mellom furutrærne fra veien.

Spurtere som ikke har falt for fristelsen til å bryte kan fokusere på massespurt i Bordeaux. Som er den mest besøkte Tour-byen etter Paris, men det er ikke uvanlig at et brudd går helt inn på den nest siste fellesstartetappen.

Favorittene gjør minst mulig. Stive som de er etter kjøret i fjellene, og med en knallhard tempoetappe i morgen.

Lenke til kommentar

Byttet ut Thor på Tourmanager-laget mitt. Håper jeg kommer til å angre, men jeg har mine tvil...

Lampre virker sikre på å ta den grønne trøyen i og med at de lar bruddet ta spurtene. Det hadde ikke vært noe problem å ta de to-tre minuttene bruddet har hatt.

Lenke til kommentar

Lampre virker sikre på å ta den grønne trøyen i og med at de lar bruddet ta spurtene. Det hadde ikke vært noe problem å ta de to-tre minuttene bruddet har hatt.

Hadde de tatt inn bruddet, ville det kommet flere bruddforsøk senere. I og med at det er så sent på etappen, kan det faktisk hende at disse hadde holdt helt til mål. Så det beste er å ta inn bruddet når det gjenstår få km.

Lenke til kommentar

Håper det, trur kanskje Petacchi trekker det lengste strået i dag.

Har Hushovd og Petacchi på laget mitt, og 1 bytte igjen. What to do?:p Harr satt in Cancellara for tempoen, og har schleck, conta og en bunke klatrere..:p

Feil tråd for Tourmanager diskusjon kanskje?

Lenke til kommentar

Fy faen så dårlig Thor og Cercvelo er... Faen jeg blir oppgitt! Godt kjørt av Sky syns jeg. Synd på Edvald.

I dag var vel Cervelo OK. Thor så imidlertid ut som han stod stille da han skulle gjøre jobben på slutten. Thor er sjanseløs i massespurt for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...