Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Schleck-familien begynner å få ett eget hegemoni på pallen uten å nå helt opp...

Vel Dalglish, Schleck har ihvertfall tilgitt han som vi ser av bildene. Synes at hvis han legger det bak seg, så bør alle andre og. Er for han det er verst. men dere skal selvfølgelig få lov å mene noe annet ;)

Lenke til kommentar

Contador er en usportslig blære spør du meg.

Mistet så mye respekt for han da han overtok den gule trøya.

Det har du helt rett i, men han holdt med Schleck opp nå, så det er ikke ille av han. Er det en fyr jeg virkelig aldri håper vinner igjen, så er det Cuntador.

Lenke til kommentar

Hadde Cuntador stått slik å klapset meg på kinnet etter alt sirkuset i TdF, så hadde eg klabbet han rett i bakken.

scenene på slutten viser at ting er ok mellom de, og det var jo Schleck som tok initiativ til klemmene. Men men, hver sin lyst...

Lenke til kommentar

Skuffende resultat, men Andy får for forsøket.. Da er det bare å håpe på en velt på tempoen hva Cuntador gjelder.

Jeg for min del håper bare at Cacellara vinner tempoen og ikke Contador. Å vinne tdf uten etappeseier er det ikke så mange som har gjort og vil nok sitte i Contador med litt bismak. Det holdt jo på skje Lance siste året han vant, men da syklet han som en gal mann på siste tempoen og sikret en etappeseier.

Slik det ble i dag er det likevel liten tvil, Contador vinner fortjent uansett hvor mye enkelte (inklusivt meg selv) måtte mislike fyren, Andy kommer til å tape mye på tempoen og Contador kommer til å sykle for å vinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Studer bildene der contador og andy er i målområdet, contador blunker og klapper han på kinnet og når han snur seg vekk, sjekk ansiktet og smilet til contador. Syns det vitna om et falsk smil, som forsvant med en gang andy snudde seg.

Nå er det bare kanskje meg da ^^ Bryr meg egentlig lite om situasjonen mellom dem, det som har skjedd har skjedd, syntes bare det var et falskt smil fra contador der

Lenke til kommentar

Synd for Andy... Gikk nok litt tidlig. Bra av Contador å la Andy gå over målstreken først :thumbup: (Håper ihvertfall han gjorde det med vilje)

Nå lever jeg i drømmen om at Andy gjør sin livs tempo også tar han en Vino på siste etappe :w00t:

Endret av Mata-
Lenke til kommentar

Har to ønsker før tempoen: at kjedet til contador (aka. Spanjoldritten) ryker og at det skjer akkurat når han tror til slik at han faller ned på stang og knuser jenteballene sine slik at Andy slår han med 9 sekunder.

Cuntador er ikke akkurat kjent for å være fair, så han kommer sikkert til å angripe inn mot Champs-Elysees. Hjelper ikke at det er en paradeetappe hvor alle skal komme samlet og det skal bli massespurt, han kommer garantert til å stikke av for å ta tilbake det ene sekundet han da ligger bak. ;)

Lenke til kommentar

Studer bildene der contador og andy er i målområdet, contador blunker og klapper han på kinnet og når han snur seg vekk, sjekk ansiktet og smilet til contador. Syns det vitna om et falsk smil, som forsvant med en gang andy snudde seg.

Nå er det bare kanskje meg da ^^ Bryr meg egentlig lite om situasjonen mellom dem, det som har skjedd har skjedd, syntes bare det var et falskt smil fra contador der

Jeg ville aldri klart å spekulere i ting på den måten, men nå har jeg ikke noe i mot Contador da...Spesiellt siden saken er oppgjort mellom de...Jeg tror du er blant de som bryr seg veldig mye om situasjonen som spekulerer i sånt, men det er bare det jeg tror. Ikke noe mer enn det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...