Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spanjoldritten, hvem er det? han har faktisk ett navn da...

Du kaller han løken i Brann for Mourinho, eg kaller han dritten i Astana for spanjoldritten. Det er fordi han er en spanjol OG en dritt. Synest det er mye mer logisk enn hvorfor du kaller han branntreneren for Mourinho......

Har ikke kommet på å slå over på Eurosport enda eg. Det burde jo være en tanke... :D

hvorfor tror du jeg kalte han for Mourinho da? det er jo bare på gøy og for å ære han etter streaken han har..

Contador er spanjol ja, men ikke en dritt. Kjenner du han personlig siden du kaller han det? han har jo uttalt seg og beklaget hendelsen...Synes ikke det gjør han til en dritt.

Lenke til kommentar

Skal jeg si noe om den situasjon som oppstod med Contador og Schelck så må jeg si Contador hadde vært dumsnill om han hadde ventet. Heile feltet ventet da Schelck falt på en av de første ettappene og da får det være grenser til å fair du skal være. Å miste kjede eller å falle er en del av sporten og da skal det hvertfall ikke klages på Contador for det han gjorde. Andre ryttere hadde gjort nøyaktig det samme i samme situasjon.

Er tåpelig å felle Contator for noe som helst. Han gjør det han skal gjøre og det er å vinne den gule trøye. Og vis han gjør det, så sier folk sikkert at det er unfair at han vant men det er det IKKE!

De ventet jo ikke fordi Schleck veltet, men fordi det var en velt som var forårsaket av forholdene, og folk veltet som fluer på etappen, og de ville ikke ta sjansen på mer. Husk at det var Contador som ba om å roe det ned, han hadde 6 hjelperyttere i bakken.

Det er en del av sporten, det samme er GA om å ikke rykke på den gule trøya om den skjer noe med rytteren som har den gule trøya. At andre hadde gjort det samme er hypotetisk og ingenting du kan bevise. Det som derimot kan bevises er Lance Armstrong og Jan Ullrich som ventet når ting skjedde, så det finnes folk som ikke rykker.

Ja, folk kommer til å si det, rett og slett fordi han ødela for seg selv i denne situasjonen, deal with it!

Lenke til kommentar

det vil ikke overraske på noen måte om Petacchi er dopet. har mistanke om Cav og, for det er overmenneske i spurtene...

Hvis Petacchi og Cavendish må være dopet bare fordi de er bedre spurtere enn Hushovd, da må jo grimstadgutten være halvt robot sånn som han slo til idag.

Gi deg, trollegutt.

det om Petacchi har jeg aldri sagt. Men har vært oppe for å ha brukt ett middel som han ikke hadde lov til å bruke. Nå er det kommet ett ganske sterkt rykte...

Hva gjelder Cav, så er det fordi han har virket som ett overmenneske i forhold til ALLE spurterne.

Og alt dette er bare min personlig mening, blir ganske lavmål av deg hva gjelder den siste kommentaren!

Lenke til kommentar

Gi deg, trollegutt.

Og alt dette er bare min personlig mening, blir ganske lavmål av deg hva gjelder den siste kommentaren!

Vel, den siste kommentaren er sikker bare hans personlige mening... Så spørs det om han er alene om å ha en slik personlig mening.

Lenke til kommentar

Det er en del av sporten, det samme er GA om å ikke rykke på den gule trøya om den skjer noe med rytteren som har den gule trøya. At andre hadde gjort det samme er hypotetisk og ingenting du kan bevise.

Ja, folk kommer til å si det, rett og slett fordi han ødela for seg selv i denne situasjonen, deal with it!

Nei jeg kan ikke bevise, men ingen er så god hjertet at de hadde gjort det. Schelck sier jo selvfølgelig at han hadde ventet, men det tror jeg neppe noe på. Når de er så slitne og vet så vidt hvor de skal gjøre av seg så tenkes det bare på en ting. Og det er å gi bånn gass og komme først til mål og prøve å få konkurrentene av.

Han har bedt om unskyld og Schelck har tilgitt og det er historie nå så ingen ting kan gjøres med det. Men folk kan ikke hate Contador for det han har gjort det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Men folk kan ikke hate Contador for det han har gjort det blir for dumt.

Kan de vel. Du trenger ikke mene det, og du kan mene det blir for dumt. Men det betyr lite for meg....

Han har bedt om unskyld

Den "unnskyldningen" er en parodi. PR stunt, desperat sådan, for å slippe unna noe han vet han ikke burde gjort.

Lenke til kommentar

Jepp, og man trenger ikke mene det engang. Man kan "sorry hvis eg gjorde noe galt".

Denne funker dårlig på kona, og eg tror den funker dårlige på Schleck. Men eg tror forskjellen på kona og Schleck er at Andy hever seg over det og sier "greitt".

Lenke til kommentar

Er utrolig imponert over Hushovd i dag ja. Det er en enorm prestasjon av en, i utgangspunktet, sprinter.

Det var kun i hans yngre dager. Neste år skal han satse på polkadotten, han har talent i fjellene.

Neste år håper jeg også vi får se 2-3 brosteinsetapper. Om det finnes fjell med brostein i Frankrike, kjør på disse. Vedder på at Thor knuser konkurrentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...