Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Løsninga er å bruke begge.

= nesten sømfritt tour de france :)

Skjeldent pausene krasjer. Mens eurosport bare har 2 min pauser har tv2 opptil 5-6 minuttspauser, er på grensen til tragisk. Men liker kommentatorene på tv2 bedre enn Eurosport sine.

"Vi er straks tilbake" må være den kommentaren jeg er mest lei av i hele touren så langt, hjelpe meg hvor mange ganger om dagen han sier det :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konge av Thor idag. Satser på at Cervelo satser på ham opp Tourmalet på torsdag. Kan se det for meg. Andy,Conta og Thor sammen til mål :w00t:

Skulle likt å vite hva Petacchi tenkte når han fikk vite at Thor tok tiendeplassen :D

Lenke til kommentar

"Vi er straks tilbake" må være den kommentaren jeg er mest lei av i hele touren så langt, hjelpe meg hvor mange ganger om dagen han sier det :wallbash:

Når jeg hører Paasche begynner ei slags oppsummering av hvordan det ligger an slår jeg rett over på Eurosport. Der blir jeg til det er reklame. En sjelden gang er jeg så uheldig at det er reklame på begge samtidig ei kort stund, men det fungerer utmerket. :)

Lenke til kommentar

Den beste tour-sendinga får man fra Engelsk Eurosport. Fantastiske kommentatorer og tilåmed ei kvinnelig ei som jeg ikke husker navnet på. TV2 har greie nok kommentatorer, men de ØDELEGGER heile tdf med alle de lange reklamepausene. HAr jo vært reklamepauser midt i fjellene når det angripes, helt meningsløst.

Så over til noe hyggeligere: For en etappe av Thor. Viser seg jo som en av verdens desidert beste syklister. Det han gjør er helt rått!

Lenke til kommentar

Giallo, hvor mye har du fulgt med på sykling egentlig? Oser ikke akkurat kunnskap ut av det du skriver. Syklister tjener bare en brøkdel av f. eks. fotballspillere.

Jeg er en kjent Tdf-hore og tildels Giro'n, noen klassikere har det også blitt.

Fotballspillere, for et eksempel. Du kunne like gjerne sammenlignet med Bill Gates. Først og fremst så var ikke dette mitt hovedpoeng, måten Bruno ordla seg på ble totalt misvisende. Leter man etter ære, så finner man det i større kvanta i andre steder, enklere også.

Har også sittet på sykkelsetet endel ganger selv, så jeg vet hvordan man tråkker rundt ;)

Er det naivt å tro at rytterne i feltet først og fremst ikke tenker på hvor mye penger de kommer til å kjøre inn i løpet av touren? Om at de får råd til den nye Porschen hvis de klarer å vinne en etappe? Tror du Voeckler tenkte på pengene i går? Det tror hvertfall ikke jeg.

Tror du Andy tenker på alle pengene som antakelig glapp i går?

Hvordan i alle dager klarer du å dra frem disse meningsløse poengene? Når har jeg sammenlignet med noe i nærheten av dette?

Jeg har heller aldri sagt at de først og fremst tenker på penger, dette har jeg sagt X-antall ganger. Mitt hovedpoeng var derimot ordvalget til Bruno.

Lenke til kommentar
spanjoldritten, hvem er det? han har faktisk ett navn da...

Du kaller han løken i Brann for Mourinho, eg kaller han dritten i Astana for spanjoldritten. Det er fordi han er en spanjol OG en dritt. Synest det er mye mer logisk enn hvorfor du kaller han branntreneren for Mourinho......

Har ikke kommet på å slå over på Eurosport enda eg. Det burde jo være en tanke... :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde denne siden var en ordentlig debatt side uten noe barnehagespråk eller noe annet pisspreik som kan holdes for seg sjøl. Folk kan mislike folk og hate så mye man vil, men behøver ikke å skrive det inne på denne siden, vis du skal absolutt få det ut så skriv ordentlig. Jeg synes i hvertfall å skrive sånn er helt på tryne.

Skal jeg si noe om den situasjon som oppstod med Contador og Schelck så må jeg si Contador hadde vært dumsnill om han hadde ventet. Heile feltet ventet da Schelck falt på en av de første ettappene og da får det være grenser til å fair du skal være. Å miste kjede eller å falle er en del av sporten og da skal det hvertfall ikke klages på Contador for det han gjorde. Andre ryttere hadde gjort nøyaktig det samme i samme situasjon.

Er tåpelig å felle Contator for noe som helst. Han gjør det han skal gjøre og det er å vinne den gule trøye. Og vis han gjør det, så sier folk sikkert at det er unfair at han vant men det er det IKKE!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...