Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er så meningsløst å juble slik på A-Scleck bare pga det som har skjedd. Det er jo ikke sånn at han fortjener mer applaus enn de andre, eller har prestert noe stort...

Han er kanskje fleres favoritt?

Det var unison applaus, utelukkende pga episoden. Meningsløst synes jeg. Det er ganske mange opp igjennom tidene som og hadde fortjent en slik applaus!

Lenke til kommentar

Tilbake på den diskusjonen igjen nå ja. Nok engang. Han jukset jo ikke....

Hvem er den pene brunetta som står bak Hushovd i intervjuet? Har sett henne en del ganger før også. Da også bak Hushovd.

Hun er enten ansatt i Cervelo, eller så organiserer hun de som vil intervjue rytterne. Jeg tipper det første.

Hun er hans personlige oppvarmer ^^

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Hvem er den pene brunetta som står bak Hushovd i intervjuet? Har sett henne en del ganger før også. Da også bak Hushovd.

Hun er enten ansatt i Cervelo, eller så organiserer hun de som vil intervjue rytterne. Jeg tipper det første.

Eller så er hun en av de prostituerte som vanligvis står rundt trøyevinnerne og klapper.

Lenke til kommentar

Løsninga er å bruke begge.

= nesten sømfritt tour de france :)

Skjeldent pausene krasjer. Mens eurosport bare har 2 min pauser har tv2 opptil 5-6 minuttspauser, er på grensen til tragisk. Men liker kommentatorene på tv2 bedre enn Eurosport sine.

Thor Hushovd - for en mann!

Lenke til kommentar

Petacchi etterforskes for bloddoping. Hva synes vi om det?

Jeg tenker jeg skal mene minst mulig før ting er klart. Er ingen som tjener på å stemple Petacchi som doper før det har kommet et endelig resultat.

Endret av Bagh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...