Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med både nummer ti og elleve med i det bruddet i tillegg til en rekke andre meget habile klatrere vil det være galskap av Astana og la det bruddet få gå.

Så er jo spørsmålet bare om de klarer å kjøre det inn.

Lenke til kommentar

Enig. Det jeg liker best er at Petacchi sliter allerede sist av alle. Aldri om han overlever i dag. :D

Det hadde vært synd.

Samme synes jeg. Moro med mange gode spurtere i år. Gleder meg til 18. etappe, rett etter fjellene, når feltets 3. beste spurter, Edvald, har masse krefter igjen, mens Cav og Petacchi er halvdøde :D

Lenke til kommentar

Synd for Contador at Astana må skvise ut krefter på å hente et brudd som ikke er bestående av Schleck. Fordel Schleck til tusen.

Astana har så sterke hjelperyttere, at de henger garantert med lenge. Contador har hatt utrolig flaks i dette mesterskapet, med at Frank falt og brakk kragebeinet. Frank + Andy hadde knust Contador til pinneved. Andy har ingen hjelperyttere som duger noe særlig, Chris-Anker og Fuglsang skuffer stort! :(

Frysninger nedover ryggen hver gang jeg ser Arvesen sin spurt. Den slår alt av det Hushovd har foretatt seg.

Enig, Kurts etappeseier er noe av det gøyeste jeg har opplevd. Sammen med Lances jordekjøring :!:

Lenke til kommentar

Uenig. Bedre å støte på fall i så fall, man har som regel en skyld i at man faller. Men når kjedet ryker, noe han ikke kan noe for i det hele tatt, er det bare utrolig latterlig å utnytte det. Sykkelsporten har uskrevne regler, som sier at man ikke skal støte når den gule trøya pisser, har uhell og liknende. Contador har mistet den bittelille respekten han hadde.

Tja. Når kjedet hopper av, er det sannsynligvis syklisten som har kludret til giringen.

Morsomt brudd. Setter virkelig press på Astana, og ikke minst Saxo Bank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...