Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Hvordan? Noe sier meg at du baserer den påstanden, ene og alene om situasjonen i dag ;)

Hva dine indre stemmer sier til deg når du ligger stille i sengen din og ikke får sove kan ikke eg gå god for.

det er æren de kjemper om

Å jada... Som all annen toppidrett. Ingen penger inni bildet. Å vinne og å stå på podiet i TdF er kun for æren. Ingen penger å hente på det. Bare se på Lancemann....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latterlig å lese så mange sider ødelagt av en latterlig diskusjon. Noen her inne bør virkelig sett seg litt inn i sykling og vite mer enn at man trår på pedalene og så går den fremover før man uttaler seg om ting man helt åpenbart ikke har peiling på.

Contador ser jo selvsagt at Andy stopper og tuller med kjedet når han kjører forbi. Noe annet er bare sykt å påstå. Step_up, som vanlig er du ekstremt patriotisk i dine uttalelser. Du kommer alltid med rare synspunkter og får hele forumet mot deg. På tide å ta et hint og se litt på hvordan andre diskuterer her inne? Ingen kan bli helt nøytrale, for alle har sine favoritter og favorittlag, men man kan prøve å se ting fra andre sider.

Contador er en forbaska dritt. Satser på en gal man gjør noe fælt med han på morgendagens knallharde etappe. Evt at kjedet hans ryker i siste bakken, Andy venter på han, for deretter å knuse han med flere minutter på Tourmalet og vinne den gule trøya.

Lenke til kommentar

Latterlig å lese så mange sider ødelagt av en latterlig diskusjon. Noen her inne bør virkelig sett seg litt inn i sykling og vite mer enn at man trår på pedalene og så går den fremover før man uttaler seg om ting man helt åpenbart ikke har peiling på.

Contador ser jo selvsagt at Andy stopper og tuller med kjedet når han kjører forbi. Noe annet er bare sykt å påstå. Step_up, som vanlig er du ekstremt patriotisk i dine uttalelser. Du kommer alltid med rare synspunkter og får hele forumet mot deg. På tide å ta et hint og se litt på hvordan andre diskuterer her inne? Ingen kan bli helt nøytrale, for alle har sine favoritter og favorittlag, men man kan prøve å se ting fra andre sider.

Contador er en forbaska dritt. Satser på en gal man gjør noe fælt med han på morgendagens knallharde etappe. Evt at kjedet hans ryker i siste bakken, Andy venter på han, for deretter å knuse han med flere minutter på Tourmalet og vinne den gule trøya.

Ja, ironien skinner godt...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor klager du da på en "diskusjon", for så og lange ut et helt avsnitt på slutten av samme innlegg?

Klager på at "noen" faktisk tror på at Contador ikke så hva som skjedde med Andy. Det er helt utrolig, og derfor en unødvendig diskusjon. Deretter kommer jeg med mitt synspunkt. Hvis du har noe imot det, kan du skrive hva som er galt, istedet for å svare på en så dårlig måte. Det bidrar ikke til å gjøre en halvveis ødelagt tråd noe bedre.

Lenke til kommentar

"Step_up, som vanlig er du ekstremt patriotisk i dine uttalelser."

hæ? jeg bare skriver det andre utøvere har sagt og hva Contador selv har sagt.

"Du kommer alltid med rare synspunkter"

Nei!

"og får hele forumet mot deg."

Har lagt merke til noen, men ikke hele nei...

"På tide å ta et hint og se litt på hvordan andre diskuterer her inne?"

Jeg diskuterer på min måte og andre får diskutere på sin måte uten at jeg legger meg opp i det. Således er det du som bør ta ett hint...

Lenke til kommentar

Men i italiensk fotball er det bare ære som gjelder? :p

Og derfor skiller jeg Italia på samtlige punkter ;)

Det er ikke rytterne som skal bry seg om pengeaspektet, det er det man har sportsdirektører og diverse andre folk til. At noen mennekser er griskere enn andre kommer man ikke utenom, men når du sier at det ikke er ære i sykkelsporten fremstår du bare som ignorant.

Når du presterer å lire av deg det, må jeg si du får ditt siste ord rett tilbake, eller kanskje litt små naivt.

Er det naivt å tro at rytterne i feltet først og fremst ikke tenker på hvor mye penger de kommer til å kjøre inn i løpet av touren? Om at de får råd til den nye Porschen hvis de klarer å vinne en etappe? Tror du Voeckler tenkte på pengene i går? Det tror hvertfall ikke jeg.

Tror du Andy tenker på alle pengene som antakelig glapp i går?

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...