Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

man må da få lov til å ha tro på folk...Dette er en mann som i fjor selvfølgelig var kaptein og ble angrepet av sin egen lagkamerat og ble slengt dritt mot i etterkant.

I begynnelsen av touren så skværet han opp med Lance, utrolig nok. Dette vitner om en person med ett stort hjerte...Så ja, han slår meg som en ærlig og oppriktig fyr.

Lenke til kommentar

Skal Andy vente på Contador opp Tourmalet og nå da? Hvis samme skjer med Contador. Da blir det jo aldri noen sykling. Selv om jeg heier på Andy så synes jeg ikke Contador gjorde så mye feil her, da har jo alle rytterne måtte stoppe da. Han er redd for hva Andy finner på om Torsdagen, og en revansjesugen Andy Schleck kommer til å bli farlig.

Lenke til kommentar

Contador kan si hva han vil...han kan si at han trudde Schleck ble stiv som en stokk eller at han ikke ville spurte alikevel eller at han trudde Schleck ville gi fra seg forspranget.

Men når han ser at plutselig Schleck får opp farten og kommer som en kanon da gasser jo Contador bare på enda mere! For en ting er sikkert og det er at han vil ikke ha Schleck et eneste sekund nærmere!

Contador burde jo ha IQ nok til å forstå at noe er galt når Schlek stopper opp, for så å gi alt han har igjen for å komme nærmere. Om ikke før burde han i hvertfall da skjønt at noe var galt å lat være å gi enda mere gass.

Nei uansett hvordan man vrir og vender på det så er det ingen ting Contador kan si for å bortforklare seg. Dette var rent bevisst og ingen ting annet.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...