Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alle er jo ikke alltid uenig. om noen er uenig med noe jeg sier må de jo få lov til det.

Jeg synes ikke at du trenger å legge deg opp i hans på kanten-kommentarer...

Jo, i denne tråden er de som regel det. Og du har jo bevist gang på gang at du kan nada om sykling, men likevel uttaler du deg på daglig basis skråsikkert om saker hvor alt som finnes av sykkeleksperter mener det tvert motsatte av det du gjør.

Kanskje du bør vurdere om det snart er på tide med en liten selvransaking?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Han har sagt at han ikke visste det, jeg tror på han!

Hva er det som gjør at du tror han forteller sannheten?

1.han vet hva GA går ut på

2.han vet hva som skjer hvis han bryter den

3.de andre støtet og. kan fort ha vært en eller annen bryter som gikk på når han så at de andre fortsatte...

Lenke til kommentar

alle er jo ikke alltid uenig. om noen er uenig med noe jeg sier må de jo få lov til det.

Jeg synes ikke at du trenger å legge deg opp i hans på kanten-kommentarer...

Jo, i denne tråden er de som regel det. Og du har jo bevist gang på gang at du kan nada om sykling, men likevel uttaler du deg på daglig basis skråsikkert om saker hvor alt som finnes av sykkeleksperter mener det tvert motsatte av det du gjør.

Kanskje du bør vurdere om det snart er på tide med en liten selvransaking?

har ikke uttalt meg skråsikkert om noe. tror ikke du har sett hva jeg har skrevet i så fall, for da må du utbrodere hva du tenker på.

Tror ikke Dag-Otto har sagt så mye i mot meg, da må du skrive hva...Kan mye om sykling, men har ikke gjort det du skriver der...

Lenke til kommentar

Var jo minst 20 meter idet kjedet røyk, om dere ser filmen. Moro å se folk bue på Conta. Håper en smart tilskuer bokstavelig talt stikker en kjepp i hjulet hans.

Kan heller gi Schleck en motivasjon boost når de klatrer for harde livet.

Tenk hvis Andy tar den gule trøya fra Conta nå :)

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

"Alle" dere som tviler. sjekk bildet og hold kjeft.

Se på sykkel et par år og lær dere ting og tang som er vesentlig og kom tilbake og kommenter etter det.

så sparer vi oss for dette "oppgjøret" som begynner å likne mer og mer på fotball.

forkastelig!

EDIT:

Takk for det MartinF

Et bilde sier mer en 1000 ord

Endret av spax
Lenke til kommentar

Han har sagt at han ikke visste det, jeg tror på han!

Hva er det som gjør at du tror han forteller sannheten?

1.han vet hva GA går ut på

2.han vet hva som skjer hvis han bryter den

3.de andre støtet og. kan fort ha vært en eller annen bryter som gikk på når han så at de andre fortsatte...

Men han har ikke gjort noe annet for å styrke sin troverdighet, så de 3 punktene der holder for deg? Man ser klart av bildet som er postet her at Contador har all mulig sjanse til å se hva som skjer.

Å si at de andre støtet blir for dumt, de følger bare etter Contador slik at de er sikre på å ikke miste noe til hverande, det kjempes jo om 3. plassen der også. I etterpåklokskapens tegn får man vel si at hadde de holdt igjen hadde det kanskje gått opp et lys for Contador også.

Lenke til kommentar

"Man ser klart av bildet som er postet her at Contador har all mulig sjanse til å se hva som skjer."

Når man er ganske så sliten som man blir i ett slikt tilfelle, så tror jeg ikke at man ser det samme som tv-titteren ser. De punktene vil jeg si er ganske relevante, for så upopulær har jeg ikke tro på at noen vil gjøre seg med vilje...

"Å si at de andre støtet blir for dumt, de følger bare etter Contador slik at de er sikre på å ikke miste noe til hverande, det kjempes jo om 3. plassen der også."

De gjør valget om de skal støte på Schleck eller vente på han. Jeg synes ikke det blir for dumt å si, for de tar jo sekunder på han på denne måten.

Jeg tror ikke moderator synes det er noe gale i det jeg skriver nå:det er ett par her inne som kan lære av innlegget mitt her. Så dere hva jeg gjorde? Jeg skrev: Jeg synes, istedet for å gå til personangrep som ett par her inne har gjort(de vet ganske sikkert hvem de er)

Beklager mod hvis du/dere synes at jeg ikke bør ta på meg jobben med å utdanne folk...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Synes det blir helt feil å presenterer Andy Schleck som moralens store ener etter denne hendelsen. Hvorfor i alle dager skal Andy få moral-poeng eller premieres? Fordi kjede røyk, en mekanisk feil? Det er heller Contador som bør rakkes ned på isåfall.

Om Contador ikke så dette idet han kjørte fra Schelck, så kunne han i det minste ventet oppover i bakken - Har ingen tro på at han igjennom hele etappen var totalt uviten iforhold til det som skjedde.

Når det er sagt så var det fantastisk å se Contador motta buinga på mesterligvis. Contador mistet definitivt en stjerne i min bok, men jeg orker ikke den felles ronkingen av Schleck som foregår både på dette forumet eller blant Nordmenn generelt sett.

• Liker 3
Lenke til kommentar

men jeg orker ikke den felles ronkingen av Schleck som foregår både på dette forumet eller blant Nordmenn generelt sett.

Fikk en pluss for den ;)

Dag-Otto og Kaggestad så ut som to smågutter som hadde blitt tatt i nasking i studio etter etappen.

Lenke til kommentar

Til dere som tror at Contador ikke visste hva som hadde skjedd:

1:han sitter rett bak og kjører rett forbi. Tror dere ikkke han ser det må man jo være helt støvete i toppetasjen.

2: Lagkameraten hans sitter RETT bak Schlek og ser GARANTERT hva som skjer med Andy.

3: Om ikke det er nok for dere: DE HAR RADIO! Så han det ikke hadde han GARANTERT fått beskjed om det.

Forkastelig av Contador. Begynner ikke grine om han taper tdf på et fall eller noe.

Lenke til kommentar

han går ikke av sykkelen før Contador har passert han og måten han stoppet opp på kan på en måte bakfra se ut som om han stivnet. Ikke vet jeg hva Contador har sett, men han sier selv at han ikke fikk det med seg i farten...

Må vel være noen i verden som sluker alt rått. ER vel folk som trodde på Landis når han sa han ikke hadde dopet seg :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...