Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Contador kommer ikke til å si noe annet enn at han ikke fikk med seg hva som skjedde. Så har han på en måte ryggen fri."

Og kanskje det er noe i det...

Pøh, han vet veldig godt hva som skjedde, men velger likevel å gå på. Det er ingenting annet er dårlig sportsmanship og ikke fair play.

Han kan ikke ha unngått å få det med seg.

Og lær deg hvordan quote fungerer, takk.

Quotingen virker ikke i dag.

Det er flere grunner til at jeg ikke i min villeste fantasi tror at det var bevisst fra Contador sin side.

1.Han vet om GA

2.Han vet hva som vil skje hvis han bryter den

3.Det var flere andre som rykket.

Det jeg synes er veldig rart, er at det er så mange som dømmer han på forhånd, uten å vite grunnene til at han ikke gjorde det...

Jeg vil ihvertfall høre hva han sier først...

Så du på tv'en mann?! Sykkelen HOPPET jo, en hver syklist med litt kunnskap om det mekaniske vet jo at noe er galt når sykkelen hopper slik.

Lenke til kommentar

"Contador kommer ikke til å si noe annet enn at han ikke fikk med seg hva som skjedde. Så har han på en måte ryggen fri."

Pøh, han vet veldig godt hva som skjedde, men velger likevel å gå på. Det er ingenting annet er dårlig sportsmanship og ikke fair play.

Han kan ikke ha unngått å få det med seg.

Og lær deg hvordan quote fungerer, takk.

Quotingen virker ikke i dag.

Det er flere grunner til at jeg ikke i min villeste fantasi tror at det var bevisst fra Contador sin side.

1.Han vet om GA

2.Han vet hva som vil skje hvis han bryter den

3.Det var flere andre som rykket.

Det jeg synes er veldig rart, er at det er så mange som dømmer han på forhånd, uten å vite grunnene til at han ikke gjorde det...

Jeg vil ihvertfall høre hva han sier først...

Contador har pratet nå og han sa at han så kjedet hoppet av så du kan dømme han nå.

edit: tydeligvis tok den spanske avisen feil...

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

jeg hadde også sagt dette om jeg hadde vært Conta, å si noe annet ville være dumt, uansett hvor sant det er eller ikke. Du hører jo de som doper seg sier "nei, jeg har ikke dopet meg", utenom at det betyr at de er dopfrie...

Jeg synes at det der er en rimelig latterlig sammenligning!

Jeg har ikke hørt hva Contador har sagt, så får ihvertfall jeg være en av de som ikke dømmer han uten å ha peiling på om dette var bevisst fra Contadors side.

Lenke til kommentar

Hadde vært artig om Schleck, Sanchez og Menchov går sammen i morgen og knuser Contador.

Sanzhez og menchov som faktisk var med på kjøringa, hadde ikke sanzhez tatt sine føringer nedover så tror jeg Andy fortsatt hadde sittet i gult. Bare ikke med like god margin som før etappen. Så skal du først hate contador etter dette så får du legge til sanchez og menchov på listen også..

Lenke til kommentar

Step_up, grunnen til at folk ikke kritiserer de andre er fordi Contador startet det hele. De andre hang seg på.

Riktig. Disse har jo sine plasser å forsvare. Så når en favoritt går på bekostning sånn som dette, må jo disse to andre følge på enten de vil eller ikke.

Hva som skjer i morgen med disse i forhold til contador vet vi jo ikke. Kan jo hende de satser alt mot contador.

Contador har vist svakhetstegn i hele touren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se Tweeten til Lance.

+1.

--

At folk fortsatt sier at dette ikke var bevisst, er jo skremmende. Du ser at Schelck rykker, med Vino (?) på hjul. Så ryker hopper kjedet av, og Vino snur seg bak og du ser Contador plutselig prøve å rykke ifra. Usportslig som faen!

Lenke til kommentar

jeg hadde også sagt dette om jeg hadde vært Conta, å si noe annet ville være dumt, uansett hvor sant det er eller ikke. Du hører jo de som doper seg sier "nei, jeg har ikke dopet meg", utenom at det betyr at de er dopfrie...

Jeg synes at det der er en rimelig latterlig sammenligning!

Jeg har ikke hørt hva Contador har sagt, så får ihvertfall jeg være en av de som ikke dømmer han uten å ha peiling på om dette var bevisst fra Contadors side.

Hadde du/dere sett godt etter, så ser dere at det er et fullt angrep mot alle rett etter kjedet til andy hopper av. Dette er ikke vanskelig å se, så contador kan si hva han vil til slutt, ikke vanskelig å skjønne hva som skjedde i det spanske lille hodet hans

Lenke til kommentar

Step_up, grunnen til at folk ikke kritiserer de andre er fordi Contador startet det hele. De andre hang seg på.

Riktig. Disse har jo sine plasser å forsvare. Så når en favoritt går på bekostning sånn som dette, må jo disse to andre følge på enten de vil eller ikke.

Hva som skjer i morgen med disse i forhold til contador vet vi jo ikke. Kan jo hende de satser alt mot contador.

Det samme gjelder for alle, nr.1, nr.2, eller 5...

Svakhetstegn hvordan? Er bare ett par dager siden han støtet selv og har tydeligvis ett bedre lag pr.nå...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Det samme gjelder for alle, nr.1, nr.2, eller 5...

Hvis Sanchez og Mentsjov ikke hadde hengt seg på, så kan det hende de hadde havnet mye lenger bak også, da Contador stakk, så hang de seg på. Hadde ikke Conta stukket, så tror jeg ingen hadde rykket (vel, kanskje Vino, men Vino er Vino).

hvis det også er sant det blir skrevet her (som du har ignorert?) At Conta har sagt at han så at det var kjedet som hoppet av...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...